مسئول دفتر نمایندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه میثم مشهد:

ایران در منطقه امن‌ترین کشور است

مسئول دفتر نمایندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه میثم مشهد بیان داشت: : امروز به لطف خدا، ایران در منطقه امن‌ترین کشور می‌باشد و همه‌ ما این امنیت را مدیون عزیزانی هستیم که برای این مرزو بوم جان خود را فدای انقلاب کردند.
کد خبر: ۹۰۵۶۸۰۵
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن گلقندشتی در نهضت روشنگری که به همت حوزه‌های ۶ و ۸ ناحیه مقاومت بسیج سپاه میثم مشهد و با حضور جمعی از ائمه جماعات سطح شهر، فرماندهان پایگاه و آحاد بسیجیان برگزار شد، بیان داشت: انقلاب اسلامی در موقعیت حساسی قرار دارد که رهبر معظم انقلاب از این موقعیت  به پیچ تاریخی انقلاب تعبیر کرده‌اند.

وی ابراز داشت: امروز که ما در چهل سالگی انقلاب قرار داریم بسیاری از دشمنان شرق و غرب این مملکت، کینه توزانه می‌خواهند که این کشور جشن ۴۰ سالگی خود را برگزار نکند و بسیاری از آنان علنا اعلام می‌کردند که نخواهیم گذاشت انقلاب اسلامی ایران جشن چهل سالگی خود را ببیند، اما کشور ما با رهبری مدبرانه مقام عظمای ولایت که فرمودند «انقلاب ما یک موجود زنده است و هر روز استوارتر می‌شود» نقشه‌های دشمن را نقش برآب کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه میثم مشهد افزود: اصلی‌ترین دشمن کشور و مردم ما آمریکاست که در طول تاریخ انقلاب به شیوه‌های مختلف این کشور را تحت فشار قرارداده است و با جنگ‌های متفاوت علیه کشور و مردم ایران قصد براندازی این نظام را داشته است.

وی خاطرنشان کرد: در طی ادوار مختلف، آمریکا با اجرای جنگ‌های نظامی، فرهنگی، علمی و در این زمان با اجرای جنگ اقتصادی قصدضربه زدن به این مملکت را داشته است، اما به لطف خداوند، ما توانسته ایم زیر پرچم ولایت از این مشکلات فارغ شویم.

حجت الاسلام والمسلمین گلقندشتی  در پایان اشاره کرد: امروز به لطف خدا، ایران در منطقه امن‌ترین کشور می‌باشد و همه‌ ما این امنیت را مدیون عزیزانی هستیم که برای این مرزو بوم جان خود را فدای انقلاب کردند.

در انتهای این برنامه از تعدادی از بسیجیان نمونه تقدیر به عمل آمد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار