خبرهای داغ:
رزمایش شیفت ایثار بسیج کارگری قم، با حضور احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در محل شرکت تولیدی پنگوئن پلاست برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۵۶۷۹۹
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، رزمایش شیفت ایثار سازمان بسیج کارگری استان قم در امتداد رزمایش اقتدار سپاهیان محمد رسول الله (ص)، روز گذشته با حضور رضا حافظی جانشین فرماندهی سپاه استان قم و جمعی از مسئولان استان در محل شرکت تولیدی پنگوئن پلاست برگزار شد.
در این رزمایش احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و حجت الاسلام والمسلمین حسین طیبی فر فرمانده تیپ ۸۳ طلاب رزمی تبلیغی به ایراد سخن پرداختند.
به گفته احمد فعله گری رییس سازمان بسیج کارگری استان قم، بسیاری از واحد‌ها و خطوط تولید شرکت مزبور به حالت تعطیل و راکد در آمده بود و کارگران بسیجی حاضر در رزمایش، در سه دسته مستقل در بخش‌های خط تولید شرکت، تعمیر و نگهداری دستگاه‌ها و بهداشت و ایمنی و نظم و انضباط حاضر شده و تحت عنوان شیفت ایثار نسبت به انجام خدمات و برطرف کردن آسیب‌ها و نقایص شرکت مزبور اقدام کردند.
وی افزود: پس از بازدید امیرآبادی از خطوط تولید شرکت تولیدی پنگوئن پلاست، مقرر شد سهمیه یک سال مواد اولیه این شرکت به زودی در اختیار آن قرار گیرد.
رزمایش «شیفت ایثار» سازمان بسیج کارگری قم برگزار شد
ارسال نظرات