خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان از حضور 450 کارگر بسیجی در رزمایش خدمت‌رسانی کارگران بسیجی با عنوان «شیفت ایثار» در استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۵۶۷۸۰
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵

حضور 450 کارگر همدانی در رزمایش «شیفت ایثار»حسن برزگر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به رزمایش خدمت‌رسانی کارگران بسیجی با عنوان «شیفت ایثار» که در کارخانه شیشه همدان برگزار شد، اظهار کرد: این رزمایش به عنوان بخشی از رزمایش محمد رسول الله (ص) 2 به صورت سراسری در سطح کشور از  20تا 29 شهریور ماه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهداف برگزاری رزمایش «شیفت ایثار» عنوان کرد: این رزمایش به همت بسیج کارگری به منظور آمادگی برای مقابله با جنگ اقتصادی و تحریم دشمن در کارخانجات و مراکز تولیدی برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با اشاره به راهبرد جدید دشمن گفت: دشمن در صدد ضربه زدن به نظام است و امروز دشمن با اعمال فشار اقتصادی در کشور به دنبال ناامید کردن مردم از نظام است.

وی ادامه داد: به فرموده مقام معظم رهبری بهترین راه مبارزه با استکبار خدمت به مردم است و کارگران بسیجی در قالب «شیفت‌های ایثار» از یک تا سه شیفت در کارخانجات و واحدهای تولیدی بدون دریافت دستمزد فعالیت می‌کنند.

برزگر کارگران را سربازان خط مقدم جبهه تولید در جنگ اقتصادی دانست و یادآور شد: در سطح استان همدان 450 نفر از کارگران بسیجی در قالب 18 پایگاه مقاومت به منظور خدمات‌رسانی، کمک به تولید، بهره‌وری و کمک به واحدهای تولیدی بدون هیچ چشم داشتی در راستای کمک‌رسانی به اقتصاد کشور از یک تا سه شیفت در سطح کارخانجات و مراکز تولیدی فعالیت جهادی انجام می‌دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات