هم زمان با رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج انجام شد:

بازدید مسئولین سپاه دشتی از اردوهای جهادی این شهرستان

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتی از اردوی گروه جهادی حوزه الزهرا (س) که هم‌ زمان با برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمّد رسول‌ الله (ص) (2) فعالیّت خود را در خورموج آغاز کرده است بازدید کرد.
کد خبر: ۹۰۵۶۷۳۵
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۶:۱۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی، در این بازدید، مسئولین بسیج سازندگی، سیاسی و روابط عمومی و تبلیغات سپاه شهرستان از اردو جهادی حوزه الزهرا (س) که هم‌ زمان با برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) با حضور گردان‌های بیت‌المقدس فعالیّت خود را با هدف خدمت‌رسانی به مردم در شهر خورموج آغاز کرده است بازدید به عمل آوردند.

همچنین مسئول بسیج سازندگی سپاه امام رضا (ع) دشتی نیز در حاشیه این بازدیدگفت: گروه‌های جهادی در عرصه‌های مختلف با حضور در مناطق حاشیه‌ای شهرهای و روستاها به ارائه خدمات عام‌المنفعه به مردم من‌جمله ویزیت رایگان، مرمت سازی، ساخت سرویس‌های بهداشتی، رنگ‌آمیزی مدارس، برگزاری کلاس‌های آموزشی و مشاوره‌ای می‌پردازند.

بازدید مسئولین سپاه دشتی از اردوهای جهادی این شهرستان

 سرهنگ حیدر حقیقت گفت: اجرای رزمایش اقتدار بسیجیان در شهرستان دشتی سبب تقویت روحیه ملی و مایه‌ امیدواری دوستداران انقلاب و رعب و وحشت دشمنان نظام می‌شود.

لازم به ذکر است این گروه جهادی در زمینه های مشاوره (ازدواج- تربیت فرزند- تحکیم خانواده)، مشاوره تحصیلی، مشاوره شغلی، تست روانشناسی با حضور(عمومی- ماما و تغدیه) از تاریخ 19/06/1397 به مدت سه روز در انتهای خیابان طالقانی روبه روی کوچه حسینه ملاح شهر خورموج به عموم مردم خدمات یاد شده را به صورت رایگان ارائه می دهد.

بازدید مسئولین سپاه دشتی از اردوهای جهادی این شهرستان

انتهای خبر/

بازدید مسئولین سپاه دشتی از اردوهای جهادی این شهرستان

ارسال نظرات
آخرین اخبار