خبرهای داغ:
مسئول بسیج کارگری آذربایجان غربی گفت: 550 کارگر بسیجی در شیفت ایثار آذربایجان غربی فعالیت خواهند کرد.
کد خبر: ۹۰۵۶۷۱۴
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۷

محمد نظری امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی اظهار کرد: با توجه به اینکه در جنگ اقتصادی قرار داریم، کارخانه‌ها و مراکز تولیدی در خط مقدم دفاع از مرزهای اقتصادی کشورمان قرار دارند و کارگران در لباس کار خود در حکم همان رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هستند.

وی افزود: امسال همزمان با رزمایش سپاهیان محمد رسوالله 2 اقتدار عاشورایی، تیپ کارگری کارخانه‌ها به برگزاری شیفت ایثار در سراسر کشور اقدام می‌کنند و این رزمایش در 14 شهرستان روز 20 شهریور برگزار خواهد شد، کارگران عضو بسیج در کارخانه‌ها علاوه بر وظایف معمولی خود، در اوقات فراغت بدون چشم داشت مالی و پرداخت اضافه کار در مراکز تولیدی خود خدماتی ارائه می‌دهند.

این مسئول با بیان اینکه 2 هزار نفر کارگر بسیجی در آذربایجان غربی وجود دارد، گفت: این رویداد با هدف کمک به تقویت تولید و رونق اقتصادی ترتیب می‌یابد؛ کارگران از اقشار آسیب پذیر جامعه بوده و در برهه‌های مختلف در معرض مشکلات اقتصادی شدید قرار می‌گیرند ولی با شرکت در این برنامه‌ها پایبندی خود به ارزش‌های انقلاب اسلامی را در معرض نمایش می‌گذارند.

مسئول بسیج کارگری آذربایجان غربی با بیان اینکه 40 هزار نفر عضو بسیج کارگری در سراسر کشور هستند، اظهار داشت: 10 درصد این کارگران به صورت خودجوش و باهماهنگی کارفرمایان در رویداد فوق شرکت می‌کنند.

نظری با بیان اینکه در استان بیش از 550 نفر در رویداد فوق شرکت خواهند کرد، خاطرنشان کرد: در چهار زمینه جمع آوری ضایعات، بهداشت و ایمنی، تعمیر و نگهداری قطعات کارگران ببسیجی در شیفت ایثار فعالیت خواهند کرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات