همسر شهید مدافع حرم شهرستان سوادکوه:

سید روح الله همانند حضرت ابوالفضل(ع) در نهم محرم با دستان بریده به شهادت رسید

فاطمه ابراهیمی با بیان اینکه همسرش در ۹ محرم به شهادت رسید و دستانش هم مانند حضرت عباس(ع) قطع بود، خاطر‌نشان کرد: آقا روح‌الله از نظر خوش‌اخلاقی در جمع دوستان و فامیل زبان‌زد بود و با حضور در جمع، شادی را هدیه می‌کرد.
کد خبر: ۹۰۵۶۷۱۳
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، فاطمه ابراهیمی در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه با شهید سید‌روح‌الله عمادی ازدواج سنتی داشت و هر دو در روستای پاشا‌کلا دهستان کِسِلیان بخش زیراب سوادکوه متولد شدند، گفت: محمد‌عماد که در سال ۱۳۹۰ متولد شد، علاقه زیادی به پدرش دارد و همیشه برای رفتن به مزار پدرش اصرار دارد، در مزار اگر از او بپرسید که با چه کسی بازی می‌کند، پاسخ می‌دهد با پدرش در حال بازی است.

وی با بیان اینکه شهید مدافع حرم سید‌روح‌الله عمادی تا زمانی که رضایت مرا جلب نمی‌کرد به مأموریت نمی‌رفت، افزود: سید‌روح‌الله صمیمی و ساده‌زیست بود و به مد‌گرایی اهمیتی نمی‌داد.

همسر تنها شهید مدافع حرم شهرستان سوادکوه با بیان اینکه همسرش در ۹ محرم به شهادت رسید و دستانش هم مانند حضرت عباس(ع) قطع بود، خاطر‌نشان کرد: آقا روح‌الله از نظر خوش‌اخلاقی در جمع دوستان و فامیل زبان‌زد بود و با حضور در جمع، شادی را هدیه می‌کرد.

ابراهیمی احترام به بزرگ‌تر‌ها و خدمت به پدر و مادر را یکی از خصلت‌های بارز شهید عمادی ذکر کرد و با بیان اینکه این شهید برای من مانند معلم بودند، اضافه کرد: در ۸ سال زندگی مشترک، درس‌های زیادی از ایشان یاد گرفتم، خانواده‌‌دوست بود و به محمد‌عماد علاقه زیادی داشت.

وی با اشاره به مأموریت‌های فراوان شهید عمادی گفت: شهید سید‌روح‌الله نبود‌شان را با در کنار ما بودن و خرید سوغاتی و به‌ گردش‌ بردن محمد‌عماد جبران می‌کرد.

 

فارس/

ارسال نظرات
پر بیننده ها