استاندار هرمزگان:

ایستادگی و مقاومت رزمندگان در دفاع مقدس ریشه در قیام عاشورا دارد

استاندار هرمزگان گفت: رزمندگان دفاع مقدس از قیام امام حسین (ع) الهام گرفتند و ایستادگی و مقاومت رزمندگان ايران اسلامي در دفاع مقدس ریشه در قیام عاشورا دارد.
کد خبر: ۹۰۵۶۷۱۲
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان به نقل از روابط عمومی استانداری استان، دکتر فریدون همتی، در نخستین نکوداشت ملی پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس كه در گلزار شهداي بندرعباس برگزار شد، عنوان كرد: رزمندگان دفاع مقدس از قیام امام حسین (ع) الهام گرفتند و ایستادگی و مقاومت رزمندگان ايران اسلامي در دفاع مقدس ریشه در قیام عاشورا دارد.

 وي، ادامه داد: محرم و صفر روح مقاومت و امید را در بین مردم دوچندان و حضور گسترده مردم در مراسمات اين دو ماه، دشمنان ایران اسلامی را مایوس می ‌کند.

 استاندار هرمزگان، افزود: در دوران دفاع مقدس انگیزه‌ های معنوی به رزمندگان سپاه اسلام روح و جان می‌ بخشید و راه را برای ایستادگی آنان هموار می‌ کرد.

 همتي، با بیان اینکه بزرگترین پیشرفت‌ های انقلاب اسلامی در سختی‌ها بدست آمده است، تصريح كرد: پیشرفت‌ های ايران اسلامي در طول چهل سال پس از انقلاب اسلامی در سایه مقاومت بدست آمده است.

 وي، با بيان اينكه امروز هم با وحدت و همدلی مسئولان مي توانيم تحریم‌های اقتصادی دشمنان را به فرصت تبدیل کنیم، اظهار داشت: همه دستگاه ‌ها و نهاد‌ها در شرایط تحریم در کنار مردم هستند و برای رفع نیاز‌های اساسی مردم بسیج شده اند.

 در اين مراسم از پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس در استان هرمزگان تجليل و قدردانی شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار