منطقه گندم بریان در نزدیکی شهداد را به عنوان گرمترین نقطه دنیا میشناسند اما حضور گرم گروه های جهادی در گرمترین فصل سال رنگ و بویی تازه به این مناطق داده است و عرق تلاش جهادگران رنگ از رخسار محرومیت از این مناطق برده است.
کد خبر: ۹۰۵۶۶۸۲
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ،  منطقه گندم بریان در نزدیکی شهداد را به عنوان گرمترین نقطه دنیا میشناسند اما حضور گرم گروه های جهادی در گرمترین فصل سال رنگ و بویی تازه به این مناطق داده است و عرق تلاش جهادگران رنگ از رخسار محرومیت از این مناطق برده است.

۶۰نفر از جهادگران گروه های شهید رحمانی و شهید لنگری زاده در مدت ۷ روز  اقداماتی مانند محوطه‌سازی و فضاسازی برای مسجد و خانه عالم، ساخت چهار چشمه سرویس بهداشتی، ساخت دو حمام، برگزاری کلاس های هنری و ورزشی، حصارکشی، رنگ‌آمیزی و استحکام بخشی مدارس روستاهای “رودخانه” و “استحکام” را انجام دادند.

۳۰ نفر از بانوان جهادگر نیز در قالب گروه شهید مومنی به همراه جهادگران دانشجو شهید فرخ یزدانپناه دانشگاه پیام نور مرکز کرمان، تابستان امسال با هدف محرومیت زدایی عازم روستای همت آباد از توابع شهداد شدند.

این گروه جهادی با حضور در این روستا مشغول به خدمت رسانی فرهنگی و هنری به اهالی این روستا شد و کلاس های قرآن ،کلاس های هنری و صنایع دستی ، مشاوره خانواده، مشاوره طب اسلامی را ارائه دادند.

ارسال نظرات