قهرمان ورزش مازندران در اردوی جهادی بسیج شهرستان ساری

قهرمانان به نام و مطرح مازندران جهت ارائه خدمات به مردم مناطق کمتر برخوردار مازندران، اردوی جهادی یک روزه را در یکی از روستاهای منطقه محروم شهرستان ساری برگزار کردند.
کد خبر: ۹۰۵۶۶۸۰
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، تعدادی از قهرمانان به نام و مطرح مازندران برای ارائه خدمات اردوی جهادی در یکی از روستاهای منطقه محروم شهرستان ساری حضور یافتند.

تعدادی از قهرمانان به نام و مطرح مازندران جهت ارائه خدمات به مردم مناطق کمتر برخوردار مازندران، اردوی جهادی یک روزه را در یکی از روستاهای منطقه محروم شهرستان ساری برگزار کردند.

با همت سازمان بسیج ورزشکاران و سپاه کربلا استان و همراهی تعدادی از قهرمانان بزرگ و مطرح ورزش استان اردوی جهادی و سازندگی یک روزه در یکی از روستاهای محروم شهرستان ساری برگزار شد.

این اردوی جهادی که در روستای سقندیکلا از بخش اجارستاق شهرستان ساری برگزار شد، عرفان آهنگریان قهرمان ووشو، مسعود حسن‌زاده قهرمان جودو، هادی خناری‌نژاد قهرمان ژیمناستیک، معین نبی‌بخش قهرمان کبدی بازی‌های آسیایی جاکارتا و مجید لشکری قهرمان والیبال نشسته پارالمپیک و... حضور داشتند.

مسؤولیت اردوی هادی و سازندگی این گروه بر عهده سید جواد حسینیان مسؤول سازمان بسیج سپاه کربلا استان بود و هدف از برگزاری این اردو ضمن کمک‌رسانی به قشر ضعیف و مستمند جامعه، در ساخت مساجد، درمانگاه و مدرسه مشارکت دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها