قاسمی با اعلام اینکه کشتی‌بان نظام جمهوری اسلامی ولایت فقیه و ولی‌امر مسلمین است، متذکر شد: لازم است تا همه افراد جامعه برای داشتن جامعه سالم و قدرتمند از ولایت فقیه تبعیت کرده و در راستای ولایت بیشتر از گذشته حرکت مستحکم داشته باشند.
کد خبر: ۹۰۵۶۶۴۳
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، رستم قاسمی در همایش بزرگ یاد یاران ویژه یادگاران و فرماندهان دفاع مقدس مازندران، اظهار کرد: محرم واقعه بسیار بزرگی است که باید در دوران زندگی به عنوان الگو مطرح شود.

وی با اشاره به اینکه خداوند با ایجاد عاشورا تداوم دین اسلام را تضمین کرد، افزود: با عزاداری و شرکت در مراسم‌های محرم زنده نگهداشتن دین رقم می‌خورد هر چند باید ابعاد و ویژگی‌های قیام امام حسین(ع) تشریح شده و نقش مقاومت در این قیام مطرح شود.

وزیر سابق نفت با تأکید بر اینکه مازندران استانی شاخص در عرصه مقاومت و دشمن‌ستیزی است که در تاریخ ایران از برجسته‌های خاص برخوردار است، تصریح کرد: استان مازندران و شهرستان آمل در انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی اقدامات مؤثر داشته و در دوران قبل، بعد انقلاب و این روزها در دفاع از خاک کشور زبانزد بوده است.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس توسط پیشکسوتان و رزمندگان جنگ بازگو شده و به قلم درآمد، ادامه داد: با توجه به نوشتن جنگ توسط پیشکسوتان این مقدار تاکنون کافی نیست.

قاسمی با اعلام اینکه رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی همه هستی خود را فدا کردند ولی قدردانی از این افراد بر خلاف بسیاری از کشورهای دیگر در کشورمان چندان اهمیت ندارد، بیان کرد: با گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، ریشه آن تنومند شده و با هیچ باد نمی‌لرزد.

وی با بیان اینکه بسیاری از دشمنان و استکبارگران برای نابودی نظام جمهوری اسلامی تلاش شبانه‌روزی دارند، تصریح کرد: انقلاب اسلامی پشتوانه عظیم همانند پیشکسوتان و بزرگان عرصه دفاع مقدس دارد.

وزیر سابق نفت با اشاره به اینکه یکی از مؤلفه‌های قدرتمند ایران اقتدار منطقه‌ای است، یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران جز منحصر به فردترین کشورهای دنیا بوده و از مؤلفه‌های قدرت منطقه‌ای است که رونمایی از موشک‌های پیشرفته از آن مؤلفه‌ها است.

قاسمی با اعلام اینکه عدم تحریم کامل ایران توسط دشمنان دروغ است، یادآور شد: دشمنان در همه زمینه‌ها حتی دارو و مواد غذایی کشور را تحریم کرده است.

این فرمانده دفاع مقدس با تأکید بر اینکه هم‌اکنون کشورمان با مشکلات اقتصادی مختلف روبرو است، اظهار کرد: این امر از مهم‌ترین اهداف دشمن برای براندازی انقلاب اسلامی بوده هر چند جنگ اقتصادی از پیچیدگی‌های ویژه برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی همانند یک کشتی یک کشتی‌‌بان  دارد، ادامه داد: همه ما باید پیرو این کشتی‌بان باشیم تا کشتی سالم به ساحل آرام و مقصد خود برسد.

قاسمی با اعلام اینکه کشتی‌بان نظام جمهوری اسلامی ولایت فقیه و ولی‌امر مسلمین است، متذکر شد: لازم است تا همه افراد جامعه برای داشتن جامعه سالم و قدرتمند از ولایت فقیه تبعیت کرده و در راستای ولایت بیشتر از گذشته حرکت مستحکم داشته باشند.

وزیر سابق نفت مشکلات اقتصادی گریبانگیر ملت ایران به ویژه معیشت خانواده های متوسط و فقیر جامعه شده است، افزود: امروزه دشمنان به شکل سه ضلع مثلثی درآمدند که یک ضلع آن آمریکایی هستند و احساس می کنند گلوی ما را گرفتند، ضلع دوم نارضایتی مردم را می دانند و ضلع آخر ایجاد ناکارآمدی داخلی هستند که به مسئولان نظام بر می گردد.

وی با تاکید بر اینکه بسیج امروزه در همه عرصه‌ها وارد میدان شده و اثر بسزایی دارد، گفت: همایش یک هزار و 300 نفری پیشکسوت جهاد و شهادت سه استان شمالی کشور به میزبانی آمل می‌تواند نقش مهمی در اشاعه فرهنگ جهاد و شهادت در بین مردم داشته باشد و واژه ما می‌توانیم را بیشتر از گذشته در بین مردم اجرایی کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها