خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهاقان گفت: امروز شاهد افتخار آفرینی دیگری از حضور حماسی و با صلابت بسیجیان خواهیم بود، آن هم با اجرای رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول ا...2 بودیم.
کد خبر: ۹۰۵۶۶۴۰
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از دهاقان، سرهنگ پاسدار هوشنگ نوابی؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهاقان در مصاحبه خبری با خبرنگاران، ضمن عرض تسلیت ایام حزن و اندوه آل الله و ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) ویاران باوفایش، بیان کرد: انشاالله به یاری خدای تبارک وتعالی روز 21 شهریور ماه 97 شاهد افتخار آفرینی دیگری از حضور حماسی و باصلابت بسیجیان خواهیم بود ، آن هم با اجرای رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول ا....2

برای دومین بار و این بار به یاد شهیدان گلگون کفن وسرافراز 8 سال دفاع مقدس و حمایت مردمی از نظام مقدس جمهوری اسلامی با شعار محوری عاشقان وحدت - ایستادگی و پیشرفت شاهد حضور باشکوه بسیجیان بالاخص نسل سومی ها و چهارمی ها خواهیم بود.

ایشان گفت:به یاد سپاهیان محمدرسول ا... در زمان دفاع مقدس که بسیجیان به جبهه های جنگ اعزام می شدند انشاالله قرار است رزمایش محمد رسول ا... 2 همزمان در سراسر کشور در شهریور ماه برگزار گردد.

سرهنگ نوابی بیان کرد: در این رزمایش ضمن تمرین حفظ و انسجام و ارتقاء آمادگی بسیجیان ، لشکریان مخلص خدا و گلهای بوستان انقلاب آمادگی خود را برای حضور در عرصه های مختلف انقلاب اعلام خواهند کرد.

ایشان همچنین گفت: آری بسیج طبق فرمایش مقام معظم رهبری لشکر انقلاب است، مال انقلاب است و لذا آماده است در هر زمان با توطئه های دشمنان مقابله کند و دشمنی که درصدد است انقلاب اسلامی چهل سالگی خود را جشن نگیرد مایوس و ناامید کند و این مسیر را با قدرت ادامه دهد. دشمن باید بداند ایران اسلامی این گونه جوانانی دارد که عاشق امت - ولایت- نظام و کشور هستند.

ایشان در پایان اظهار داشت: نکته مهم دیگر در این رزمایش اردوهای جهادی است که تبلور خدمت و سازندگی بدون منت است ، خدمت رسانی به مردم که شامل کارهای عمرانی-فرهنگی-مذهبی-پزشکی-بهداشتی و .... است و با اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم با هدف محرومیت زدایی و ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم نقش آفرینی خواهند کرد و در یک کلام اردوهای جهادی نمونه بارز آتش به اختیار است که با حضور جوانان در مناطق محروم انجام می گیرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها