دانش آموزان کنگانی در اردوی جهادی ۷ روزه شرکت کردند

اردوی جهادی هفت روزه گروه جهادی حوزه بسیج دانش آموزی قدس شهرستان کنگان در روستای تنبک این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۵۶۶۳۵
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰

حضوردانش آموزان کنگانی دراردوی جهادی۷روزهبه گزارش خبرگزاری بسیج ازکنگان  محمود موذن فرمانده حوزه قدس دانش آموزی  اظهار داشت:  با برگزاری اردوهای جهادی، دانش آموزان را تربیت اسلامی کنیم تا با انگیزه راه ۳۶ هزار شهید دانش آموز را ادامه دهند تا برای به دست گرفتن سکان مملکت اسلامی آمادگی کامل داشته باشند.

موذن با بیان اینکه برگزاری اردوهای جهادی و ایجاد حلقه صالحین از راه های تحقق اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال است، بیان داشت: نیاز است در کنار تربیت دانش آموزان در تراز انقلاب، آموزش های مهارتی نیز داده شود تا بتوانند در عرصه های مختلف کشور موفق باشند.

وی  با اشاره به مرمت و بازسازی ۲ مدرسه در سطح شهرستان کنگان ، یادآور شد: حاصل اقدامات انجام گرفته در بسیج دانش اموزی، برگزاری دو اردوی جهادی هفت روزه در شهرستان است.

مسئول بسیج دانش‌آموزی حوزه قدس کنگان با تاکید بر تخصص گرایی در اردو‌های جهادی از به کارگیری دانش آموزان کارآموز در اردو‌های جهادی خبر داد تا کارآموزی خود را در این اردو‌ها سپری کنند.

موذن  با اشاره به این مطلب در اردو‌های جهادی تابستان گذشته ۲۵ مدرسه ترمیم شد، تصریح کرد: ورود دانش آموزان و دانش جویان در این اردو‌ها باعث بالا رفتن سرعت کار‌ها و کاهش هزینه‌ها می‌شود.

وی اضافه کرد: تمام اعضای تیم دانش آموز هستند و در صدد افزایش و استفاده بهینه از شور جوانی دانش آموزان در اردو‌های جهادی هستیم.

وی در آخر  اضافه کرد: مسئولیت دادن به دانش آموزان هویت دادن به آنهاست که در اجتماعی شدن آنها بسیار موثر است و باعث بالا رفتن اعتماد به نفس جوانان می‌شود.

 

ارسال نظرات