خبرهای داغ:
معاون عمرانی استاندار:

کاهش ۶ درصدی سوانح جراحی و فوتی نسبت به مدت مشابه سال قبل

فرخزاد گفت: با توجه به آمار تردد ۱۱ میلیون تردد خودرو در سال جاری در محورهای مواصلاتی استان، سوانح خسارتی، جرحی و فوتی نسبت به سال گذشته در مجموع ۶ درصد کاهش داشته است.
کد خبر: ۹۰۵۶۴۹۷
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۱

 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، علی فرخزاد در نشست شورای ترافیک و حمل و نقل استان قزوین بیان کرد: با توجه به کاهش آمار فوتی در تصادفات جاده ای نسبت به سال های گذشته اما همین تعداد تلفات نیز زیاد است و باید تدابیر دقیقی جهت کاهش این آمار اندیشیده شود.
 
وی ضمن اشاره به آمار تصادفات منجربه فوت شهری و جاده ای گفت: تلفات داخل شهر طی سال های ۸۸ و ۸۹ حدود ۵۵ نفر و در سال ۹۷ به کمتر از بیست نفر رسیده است. 
 
معاون عمرانی استاندار اظهار کرد: با توجه به آمار تردد ۱۱ میلیون تردد خودرو در سال جاری در محورهای مواصلاتی استان، سوانح خسارتی، جرحی و فوتی نسبت به سال گذشته در مجموع ۶ درصد کاهش داشته است.
 
 
فرخزاد همراهی و تعامل بیشتر دستگاه قضا با برخی دستگاه ها از جمله پلیس و هلال احمر را در خصوص نحوه رسیدگی به پرونده های سوانح فوتی و جرحی خواستار شد.
 
وی ضمن اشاره به تبدیل میدان ۲۲ بهمن به چهارراه عنوان کرد: همزمان با برداشتن میدان می بایست اقدامات اصلاحی دیگر نیز انجام گیرد و دستگاه های مربوطه از جمله سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین، پلیس راهور و راه و شهرسازی باید اقدامات لازم در خصوص ساماندهی ایستگاه های تاکسی آن منطقه و انتقال آن به پایانه نسیم شمال انجام دهند.
 
معاون عمرانی استاندار با اشاره به ادامه اجرای تقاطع غیرهمسطح در بین بلوار امام خمینی(ره) و آزادراه قزوین - زنجان - رشت افزود: با توجه به آماده بودن عملیات آسفالت در بخش جنوب شرقی این تقاطع، باید هماهنگی های لازم با پلیس راه در خصوص ایمن سازی حریم راه انجام شود و در این راستا نصب تابلوهای راهنما با هماهنگی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای انجام شود.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار