خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی ناحیه ثارالله شیراز گفت: از اهداف رزمایش بزرگ عاشورائیان ۲، ایجاد امید در جامعه، شور و نشاط در جوانان، یاس و ناامیدی در دل دشمن است.
کد خبر: ۹۰۵۶۴۹۴
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شیراز سروان پاسدار قاسم مومنی مسئول بسیج سازندگی ناحیه ثارالله (ع) شیراز با بیان اینکه یکی از اهداف رزمایش بزرگ عاشورایی محمدرسول الله(ص) 2 حفظ، انسجام و تقویت وحدت بین مردم و مسئولان می باشد اظهار داشت: اهداف رزمایش بزرگ عاشورایی محمدرسول الله(ص) 2  ایجاد امید در جامعه نسبت به دستاوردهای انقلاب اسلامی،شور و نشاط در جوانان به ویژه نیروهای بسیجی و یاس و ناامیدی در دل دشمن است.

وی تصریح کرد: بسیج سازندگی ناحیه ثارالله(ع) با اعزام 14 گروه جهادی در قالب اردوهای 2 روزه و 7روزه دانش آموزی و محلات خواهر و برادر و با همکاری و مشارکت بسیج ادارات و کارمندان از تاریخ 9/6/97 الی 29/6/97 در مناطق حاشیه شهر از قبیل شهرک رکن آباد، شهرک میانرود و منطقه ارژن در عرصه های عمرانی(مرمت منازل محرومان،مرمت مساجد،بهسازی مدارس و ...) فرهنگی اقتصادی و کارآفرینی با هدف ایجاد اشتغال در حاشیه شهر و کمک به مهاجرت معکوس با توجه به پتانسیل ایجاد شغل در هر منطقه، سهم کوچکی در این رزمایش بزرگ کشوری داشته است.

مومنی از دیگر خدمات بسیج سازندگی ناحیه نام برد و افزود: ما برنامه های آموزشی در جهت بهبود وضعیت سلامت  و کارگاه های آموزشی و کارآفرینی، بهداشتی و درمانی را با برپایی یک ایستگاه بهداشتی و دو بیمارستان صحرایی در مناطق رکن آباد و ارژن اجرا کردیم.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه بقیه الله شیرازافزود: همچنین تعدادی سبدهای لوازم التحریر و معیشتی جهت افراد کم برخوردار و محروم تهیه گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها