مسئول بسیج مهندسین کشاورزی مازندران خبر داد:

تولید ارقام جدید برنج در مازندران با بهره گیری از علوم هسته ای/ پیشکسوتان جهادی و ایثارگر بسیج مهندسین کشاورزی استان تقدیر شدند

مسئول بسیج مهندسین کشاورزی مازندران با اشاره به هدف دوره آموزشی مربیان طرح بسیج همگام با کشاورز ، استفاده علم هسته ای برای افزایش تولید در سطح را از دستاورد مهم اساتید و محققان علوم کشاورزی مازندران خواند.
کد خبر: ۹۰۵۶۴۸۵
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، محمدعلی امامی مسئول بسیج مهندسین کشاورزی مازندران در دوره آموزشی مربیان طرح بسیج همگام با کشاورز که در مجتمع امامت سپاه کربلا برگزار شد، آنرا برای ارتقاء توان علمی مهندسین بسیجی برشمرد.

مسئول بسیج مهندسین کشاورزی مازندران با اشاره به این هدف، استفاده علم هسته ای برای افزایش تولید در سطح را از دستاورد مهم اساتید و محققان علوم کشاورزی مازندران خواند و افزود: در این دوره علاوه بر بیان خبر های مسرت بخش در حوزه  علوم کشاورزی مربیان و اساتید برجسته کشور و استان در موضوعات مختلفی اعم از معرفی جدیدترین ارقام  محصولات کشاورزی مانند برنج "روشن" ، آموزش کشاورزی شهری، با توجه به پائین بودن سطح فضای سبز با گسترش ساخت و سازها، بیان مباحث مربوط به آفات و تغذیه و همچنین آبیاری مواردی را ارائه دادند.

محمدعلی امامی گفت: در دوره یک روزه آموزشی مربیان طرح  بسیج همگام با کشاورز که از شهرهای بهشهر، نکا، ساری، جویبار و قائمشهر حضور داشتند، از اساتید برجسته و مجرب چون دکتر، نعمت زاده، گلستانی و نظریان بهره گرفته شد.

وی اظهار داشت: در این دوره همچنین ضمن تقدیر از پیشکسوتان جهادی و ایثارگر بسیج مهندسین کشاورزی مازندران به همه شرکت کنندگان گواهی پایان دوره سازمان مهندسی کشاورزی ارائه گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها