خبرهای داغ:
فرمانده حوزه بسیج کارگری شهرستان ابرازامیدواری کرد تا برنامه شیفت ایثارجرقه ای درجهت اعتلای روحیه ایثارگری و جهاد برای همه هموطنان در همه جایگاه ها باشد.
کد خبر: ۹۰۵۶۴۷۴
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج ازفلاورجان ،برنامه شیفت ایثار توسط بسیجیان شرکت باما وباهمت مدیرعامل شرکت،فرماندهی و شورای پایگاه بسیج کارگری مدافعان ولایت این شرکت برگزار گردید.

درادامه برادر جواد کاظم زاده فرمانده بسیج کارگری شهید برونسی فلاورجان گفت: بسیجیان شرکت باما به همراه مدیران این شرکت اقدام به برگزاری شیفت ایثار نموده اند و با این کار ضمن لبیک به فرامین مقام معظم رهبری در بحث تولید و اشتغال، کمکی هر چند اندک ولی تاثیرگذار در وضعیت موجود داشتند.

وی درادامه افزود: آنهایی که فکر می کنند با تحریم و تحت فشار قرار دادن کشورما می توانند ما را زمین گیر کنند، عزیزان در شرکت باما با این حرکت نمادین به آنها اعلام کردند که بسیجیان در تمامی مقاطع چه در دوران دفاع مقدس و چه در این دوران که در بحث اقتصاد تهدید شده ایم، در خدمت انقلاب هستند؛ وبا این روحیه های جهادی ان شا اله نقشه های دشمن نقش بر آب خواهد شد.

ایشان افزود:شیفت ایثاریکی ازمحورهای عملیاتی درجنگ اقتصادی کنون می باشد که به همت کارگران انجام می پذیرد،که ان شاءالله مدیران ما ازاین روحیه ایثارجهت میدان اصلی جنگ اقتصادی استفاده نمایند.

فرمانده حوزه بسیج کارگری شهرستان  ابرازامیدواری کرد تا برنامه شیفت ایثارجرقه ای درجهت اعتلای روحیه ایثارگری و جهاد برای همه هموطنان در همه جایگاه ها باشد.

درادامه مهندس حسن اسلامی قانع مدیرعامل پرتوان شرکت باما گفت:اکثرپروژه های محیط زیستی و آبی شرکت با همت بسیجیان زحمتکش صورت پذیرفته وان شاءالله وجودروحیه های ایثارگری زمینه چرخش هرچه بهترصنعت را فراهم کند.

زمانی فرمانده پایگاه فدائیان ولایت شرکت بیان کرد: بسیجیان ایثارگرشرکت به یادو خاطره شهدای مدافع حرم جمع شدند تا در قالب شیفت ایثار درخدمت حمایت از تولید باشند کارگران به صورت ایثارگونه وبدون دریافت هزینه وداوطلبانه درشیفت حضورپیدا کردند تا درزمانی که یکی ازخط های تولید ما دچار نقص فنی گردیده بود ونیازبه دادن امید و دلگرمی به مدیران بود بتوانیم نقش بسیج را درکارخانه  اثبات نمائیم.

همچنین مسئولان و شورای تامین شهرستان فلاورجان از این شیفت از نزدیک دیدار و ضمن خدا قوت به کارگران بسیجی از مدیران شرکت هم تشکر کردند.

گفتنی است در این برنامه بیش از چهل نفر از بسیجیان شرکت باما حضور داشتند.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها