همزمان با اولین روز از ماه محرم انجام شد:

جهادی داوطلبانه در شیفت ایثار

رزمایش خدمت رسانی شیفت ایثار همزمان با اولین روز از ماه محرم با رمز یا ابا عبدالله الحسین(ع) در ۲۷ کارخانه تولیدی در سیستان و بلوچستان برگزارشد.
کد خبر: ۹۰۵۶۴۵۵
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، کارگران بسیجی سیستان و بلوچستان بدون هیچ  چشم داشتی با هدف جلب رضای خدا  با شرکت در رزمایش بزرگ خدمت رسانی تحت عنوان شیفت ایثار به حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی مشغول به فعالیت شدند.

امروز کارگران بسیجی سیستانی و بلوچستانی در قالب جهادگران بی ریا خدمت بی منت را سر لوحه کار خود قرار دادند و جهادی متفاوت را به نمایش گذاشتند.
 
امروز کارگران بسیجی  اعم از خواهر و برادر همگی بسیج شده بودند تا با ۲ساعت کار بیشتر بدون دریافت هیچ دستمزدی به مردم خدمت کنند و در راستای تولید ملی گامی مثبت بردارند،کارگران بسیجی استان در قالب رزمایش خدمت رسانی خدمت بی منت را سر لوحه کار خود قرار داده اند و شیرینی این کار را تجربه کردند.
 
 رزمایش شیفت ایثار با فعالیت گروهی از کارگران بسیجی در راستای آمادگی جهت مقابله با جنگ اقتصادی و تحریم دشمن در مراکز کار و تولید استان به منظور حمایت از کالای ایرانی با ایثار و از خود گذشتگی، کار رایگان انجام می‌دهند و در مسیر رشد و توسعه اقتصادی کشور گام بر می‌دارند.

کیخا یکی از بانوان کارگر بسیجی در کارخانه ناجی پوشش که به صورت داوطلبانه در رزمایش خدمت تحت عنوان "شیفت ایثار" شرکت کرده بود در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: با توجه به اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال تولید ملی و حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده است در مییابیم که رهبر معظم انقلاب در زمینه تولید کالای ایرانی و حمایت از تولید داخلی دغدغه دارند و ما نیز باید این دغدغه را داشته باشیم.
 
وی افزود: حضور بانوان در رزمایش خدمت رسانی با عنوان شیفت ایثار و ۲ ساعت کار بیشتر در این روز به دشمن ثابت کردیم که ما پیرو خط ولایت و رهبری هستیم و با شرکت در این رزمایش در محل کار خود به پایدار بودن صنعت واحد تولید بپردازیم به گونه‌ای که در این ساعات بدون هیچ گونه دستمزدی در راستای حمایت از تولید و کالای ایرانی گام برمی داریم.
 
کیخا بیان کرد: دشمن امروز جنگ اقتصادی را به عنوان حربه جدید خود برای نابودی و ضربه زدن به ملت ایران انتخاب کرده که جامعه کارگری در این راستا باید حرکت کنند و نقشه های دشمن را نقش بر آب کنند.
 
این کارگر بسیجی ادامه داد: اقدام بزرگ کارگران در این رزمایش کمک در راستای تولید ملی با حضور در خط مقدم جبهه اقتصادی انقلاب دفاع  از انقلاب و حراست از ارزشهای نظام است.
 
وی با تاکید بر این مطلب که ما در دوران هشت سال دفاع مقدس جوانان و نوجوانان زیادی را تقدیم انقلاب کرده ایم اظهار داشت: همان گونه که در آن زمان جوانان زیادی در زمان جنگ در عرصه‌های مختلف ورود پیدا کردند و انقلاب را به وجود آوردند ما هم امروز سنگر‌های نبرد را ترک نخواهیم کرد و به پیشرفت اقتصاد کشور کمک خواهیم کرد.



 
ارسال نظرات
آخرین اخبار