در دیدار جمعی از اعضای ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان با امام جمعه محترم دامغان مطرح شد؛
جانشین ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان به همراه جمعی از اعضای این ناحیه به دیدار با امام جمعه محترم شهرستان دامغان رفتند.
کد خبر: ۹۰۵۶۴۳۶
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، جلالی جانشین بسیج دانشجویی استان سمنان به همراه جمعی از بسیجیان و اعضای بسیج دانشجویی شهرستان دامغان با حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسینیان امام جمعه محترم این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

در ابتدای این دیدار عباس جلالی جانشین ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان پیرامون مواضع انقلابی دانشجویان این شهرستان گزارشی ارائه نموده و از برنامه ها و فعالیت های بسیج دانشجویی این شهرستان سخن گفتند.
در ادامه این دیدار وحید نظری معاون اجرایی ناحیه و از فرماندهان ادوار گذشته حوزه بسیج دانشجویی گزارشی جامع از فعالیت های جهادی از ابتدای سال تاکنون ارائه داد و عنوان نمود : حضور بسیجیان در مناطق محروم تا پایان شهریور ادامه دارد و هدف اصلی از برگزاری این اردوها ، خدمت رسانی به محرومین با رویکرد فرهنگی ، عمرانی و بهداشتی است.
وی همچنین خاطر نشان کرد : بسیج دانشجویی استان سمنان امسال برنامه جامعی به منظور اعزام دانشجویان به عتبات عالیات و حضور در راهپیمایی گسترده و عظیم اربعین دارد.
سپس مسئول معاونت بسیج دانشجویی خواهران از رسالت مهم خواهران در بسیج دانشجویی گفت : خواهران دانشجوی بسیجی ، از ارزش های خود که یکی از آن ها حجاب است کوتاه نمی آیند و با هر شخصیتی که پایبند به ارزش های اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند همراه خواهند بود.
در پایان این دیدار حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسینیان دانشجویان را به رعایت موازین شرعی و اخلاقی تشویق نموده و حضور دانشجویان در تمامی عرصه های علم و فناوری و تحصیلات عالیه را خواستار شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها