خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج)

بصیرت افزایی لازمه جامعه امروز/تمرکز دشمن در تخریب ولایت

مسئول مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) با بیان اینکه امروز نیاز جامعه بصیرت افزایی است گفت: دشمنان تمرکز خود را در تخریب رکن رکین نظام یعنی ولایت گذاشته اند.
کد خبر: ۹۰۵۶۴۲۹
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا قندهاری در آیین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه شاهرود در حسینیه ثارالله این نهاد در سخنانی با تسلیت ایام شهادت سالار شهیدان و یاران باوفایش با اشاره به سیر تحولات انقلاب اسلامی و فراز و نشیب‌های این راه اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی بعد از شکست نظامی رو به جنگ نرم آوردند و در از ابتدای انقلاب نیز تحریم‌ها و تهدیدات خود را داشتند.
وی افزود: دشمنان ما در توطئه‌های گوناگون خود تاکنون به نتیجه‌ای نرسیده اند و علت آن هم حضور رکن رکین ولایت فقیه در راس نظام و همراهی مردم و همدلی و وحدت و اتحاد ملی بوده است.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) خاطر نشان کرد: تلاش دشمنان با تمام توان امروز ایجاد شکاف بین نظام و حاکمیت هستند و در این راه هیچ تلاشی را دریغ نکرده و عناصر مزدور داخلی خود را نیز به میدان کشانده اند.
وی با بیان اینکه متاسفانه سخنان رهبر انقلاب در چند سال اخیر مورد بی توجهی برخی از مسئولین قرار گرفته است گفت: رهبری دو سال پیش بر کنترل دلار تاکید فرمودند، اما متاسفانه توجهی به این مهم انجام نشد و امروز ما شاهد این گرانی افسار گسیخته هستیم که خواست دشمنان است.
قندهاری با تاکید بر موضوع بصیرت افزایی در جامعه و بسط و گسترش منویات رهبری اظهار کرد: امروز دشمن ستون خیمه انقلاب و حاکمیت را که ولایت است هدف قرار داده و توطئه‌های آنان در راستای تضعیف نظام اسلامی است و باید هوشیار بود و مردم را آگاه کرد.
وی با بیان اینکه تلاش دشمنان مثل همیشه ناکام خواهد بود گفت: اتحاد و همدلی مردم و دولتمردان برای کمک به رشد و پیشرفت کشور و حل مشکلات بسیار اهمیت دارد و باید در این مسیر با حرکت در خط مشی ولایت فقیه به سر منزل مقصود برسیم.
در این مراسم که ائمه جمعه شاهرود و مجن، جانشین و مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در گروه پدافندهوایی ۱۰ محرم، معاون فرمانده و مسئول دفتر عقیدتی سیاسی قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار و جمعی از پاسداران و بسیجیان حضور داشتند از زحمات حجت الاسلام میرشفیعی تقدیر و حجت الاسلام سلیمانی به عنوان مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شاهرود معرفی شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها