رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان وبلوچستان گفت: امر به معروف و نهی از منکر باید با توجه به شرایط رو، بومی سازی شود و بتوانیم دنباله روی راه و خط امام حسین(ع) باشیم.
کد خبر: ۹۰۵۶۴۱۴
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، آیت الله عباسعلی سلیمانی، رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان سیستان و بلوچستان در دومین جلسه سیاست گذاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان که در سال جاری برگزار شد گفت: محرم سال جاری به دلیل تقارن با چهلمین سال انقلاب اسلامی با ماه‌های محرم در سال‌های قبل بسیار تفاوت دارد و از این رو باید در این ایام بیش از هر زمان دیگری دستاورد‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی را برای نسل جوان بیان کنیم.

وی با تاکید بر این مطلب که دهه اول محرم بهترین فرصت برای زمینه سازی و ترویج و احیای فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه به ویژه در بین نسل جوان است، افزود:دشمنان انقلاب اسلامی هجمه‌های سنگین و سرمایه گذاری‌های فرهنگی بسیاری برای نابودی و ضربه زدن به ملت و انقلاب ما را برنامه ریزی کرده اند که در جامعه فعلی دسیسه‌هایی که در فضای مجازی و حقیقی انجام می‌دهند ضرورت دارد با قوت بیشتری در راستای خنثی سازی تهدیدات دشمن گام برداریم.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: امروزه جامعه ما دچار مشکل در حوزه‌های اخلاقی، تربیتی و اجتماعی نیست، باید ستاد بر خود ضروری و لازم بداند که در بخش اقتصادی نیز ورود جدی پیدا کند و در راستای این مهم به طور کارشناسی شده و علمی تحلیل و بررسی انجام دهد تا بتوانیم شادابی و نشاط را به جامعه تزریق کنیم.

آیت الله سلیمانی ادامه داد: دهه نخست ماه محرم به عنوان دهه امر به معروف و نهی از منکر نام گذاری شده است و در این مدت همه سخنوران، مداحان،  با درک صحیح از شرایط جامعه دستاورد‌های نظام و خدماتی که انقلاب اسلامی به مردم در این ۴۰ سال  انجام داده است را باید به مردم یادآوری کنند.

نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد: دشمنان نظام اسلامی با سو استفاده از ظرفیت شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی درپی مقایسه این نظام با سایر نظام‌های فاسد و ظالم هستند و سعی دارند تا با ارائه آمار دروغین  مردم را دچار نا امیدی کنند که برهم زدن نقشه شوم دشمنان باید در صدر برنامه‌های کاری  ستاد  امر به معروف و نهی از منکر استان باشد.

آیت الله سلیمانی افزود: جوانان و نوجوانان باید امر به معروف و نهی از منکر را با توجه به شرایط روز اجرا و بومی سازی کنند تا بتوانیم به بهترین نحو در این راه گام برداریم و دنباله روی راه و خط امام حسین(ع) باشیم.

ارسال نظرات