ویژه برنامه پیشواز ماه محرم با حضور کارکنان و سربازان ناحیه تکاب در محل حسینیه ستاد ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۵۶۴۰۶
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶

 

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در این ویژه برنامه مسئول نمایندگی ولی فقیه حجت الاسلام سید عابدین   صادقی ضمن تسلیت گفتن به مناسبت فرا رسیدن ماه عزای حسینی، به موضوع امر به معروف و نهی از منکر و لزوم توجه به این فریضه الهی پرداخت و گفت: امر به معروف و نهی از منکر رکن قیام امام حسین (ع) است.

وی افزود: قیام امام حسین (ع) که به گفته ایشان تنها برای احیا امر به معروف و نهی از منکر صورت گرفت، امروز نه تنها در بین مسلمانان بلکه در بین تمامی مردمان آزاده جهان گرامی داشته می شود.

حجت الاسلام سید صادقی در بخش ديگري از سخنان خود عنوان كرد: بنای عملی آیین و مکتب وحی بر سلامت نفس و جامعه انسانی است به همين دليل توصیه به گسترش دادن دامنه معروف در جامعه و جلوگیری و برچیدن بساط خلاف و گناه و منکر دارد و از همین رو به پیروان مکتب خود توصیه می کند علاوه بر آنکه خود عامل به معروف هستند، آمر به معروف برای دیگران هم باشند و علاوه بر اینکه خود تارک منکر هستند، ناهی از منکر برای دیگران هم باشند.

این برنامه با قرائت زیارت عاشورا  توسط سروان روح الله  حمامی از قاریان ممتاز کشوری و با مداحی برادر جواد مومنی از مداحان نامی شهرستان همراه بود.

انتهای پیام

ارسال نظرات