فلسفه قیام امام حسین(ع) بحث امر به معروف و نهی از منکر بود

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: فلسفه قیام امام حسین (ع)بحث امر به معروف و نهی از منکر بود و در این راه به شهادت رسیدند.
کد خبر: ۹۰۵۶۴۰۳
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ،   سردار مطهری جانشین فرمانده سپاه ثارالله و دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در گفت‌وگویی ضمن تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اظهار کرد: دفاع ما یک دفاع عاشورایی در مقابل ظالمینی بود که جنگ را بر ما تحمیل کردند.
وی افزود : رزمندگان اسلام در مقابل یک منکر بزرگ مثل حزب بعث عراق ایستادند.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر با تاکید بر اینکه در دفاع مقدس تمام ارزش‌های انقلاب اسلامی به کمک رزمندگان آمد افزود: ما با توکل بر خدا در برابر ظلم ایستادگی و عاشورایی مبارزه کردیم و این حرکت به دفاع ، تقدس داد و دفاع مقدس شد.
وی بیان کرد: رزمندگان با روحیه خود در صحنه‌های نبرد با تکبیر الله اکبر وارد میدان می‌شدند و دفاع می‌کردند اگر ما امروز این دفاع را فراموش کنیم در واقعه گذشته پر افتخار خود را فراموش کرده‌ایم با فراموش کردن ارزش‌های انقلاب قطعا دستاورد‌های آن را هم فراموش می‌کنیم.
مطهری اظهار کرد: مسلمانان بر اساس ارزش‌های انقلاب اسلامی گام بردارند، جوانان میدان‌دار جنگ نابرابر بودند و انقلاب را به پیروزی رساندن و امروز باید به این قشر اعتماد کرد و به آن‌ها نقش داد.
وی گفت: فلسفه قیام امام حسین (ع)بحث امر به معروف و نهی از منکر بود و در این راه به شهادت رسیدند.
جانشین فرمانده سپاه ثارالله افزود: دفاع مقدس هم به تأسی از قیام امام حسین ایستادگی در برابر ظلم شکل گرفت و رزمندگان ما پیروز میدان شدند.
سردار مطهری اظهار داشت:امروز رسالت ما عمل به این دو واجب الهی است واگر به این مهم به خوبی عمل نکنیم اشرار بر ما مسلط می‌شوند.
وی با اشاره به جایگاه امر به معروف ونهی از منکر در جامعه تصریح کرد:اجرای این دو امر وظیفه عمومی است همگان در قبال اجرا و انجام آن مسئول هستند تا جامعه اصلاح شود.

ارسال نظرات