خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب:

بسیجیان تکاب با شعار «وحدت و ایستادگی» در رزمایش محمد رسول الله 2 شرکت می‌کنند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب گفت: بسیجیان تکاب با شعار «وحدت و ایستادگی» در رزمایش محمد رسول الله 2 شرکت می‌کنند.
کد خبر: ۹۰۵۶۴۰۱
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰

سرهنگ زینال‌نژاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، اظهار کرد: رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله(ص) تکاب با حضور بسیجیان گردان های بیت المقدس و گروه های جهادی به مدت دو روز برگزار خواهد شد.

این مسئول گفت : رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله(ص) شهرستان تکاب همزمان با سراسر استان در تاریخ های 22 و 23 شهریورماه سال جاری و با شعار وحدت ، ایستادگی و پیشرفت و به صورت رزمی و محرومیت زدایی برگزار خواهد گردید که بسیجیان بعد از فراخوانی و سازماندهی در کلاس های مختلف از جمله فرهنگی ، عقیدتی ، سیاسی  و بصیرت افزایی و همچنین رزم شبانه و میدان تیر حضور خواهدن یافت.

سرهنگ زینال‌نژاد همچین افزود: با توجه به اینکه این رزمایش با ماه محرم تقارن دارد لذا رنگ و بوی حماسه عاشورایی خواهد داشت.

وی همچنین با اشاره به دشمنان و معاندین نظام، گفت: علیرغم فشارها و خباثت های متعدد مثلث شوم یعنی آمریکا، اسرائیل و آل سعود بر ملت متدین و ولایت مدار کشور و شهرستان تکاب مجددا توطئه آنان را نقش بر آب خواهیم کرد.

فرمانده ناحیه سپاه تکاب سرهنگ زینالنژاد در این گفتگو به اهداف این رزمایش بزرگ و با شکوه اشاره کرد، گفت: بیعت مجدد با مردم و بسیجیان با آرمان های امام و شهداء و مقام عظمای ولایت امام خامنه ای(مدظله العالی)، تقویت روح حمایت مردم از نظام و حضور در تمام صحنه ها برای اثبات اینکه مردم حامی و دوستدار انقلاب و ولایت هستند ، تقویت انسجام ملی ، تقویت و ارتقاء روحیه نیروهای بسیجی و آحاد مردم و همچنین مایوس سازی معاندین و دشمنان از تغییر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از اهداف این رزمایش می باشد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار