خبرهای داغ:
رییس بنیاد شهرستان قزوی گفت: دیدار با خانواده‌های شهدا موجب تقویت روحیه‌ی خدمتگزاری مسوولان می‌شود به همین دلیل انجام این مهم بایستی در دستور کار همه‌ی آنها باشد.
کد خبر: ۹۰۵۶۳۸۱
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، در راستای برگزاری کنگره ملی بزرگداشت 3 هزار شهید استان قزوین، حسن اصلی‌تبریزی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قزوین به همراه جمعی از مسوولان سپاه پاسداران و بخشداری بخش طارم، با خانواده‌های شهدای طارم دیدار کردند.
در این دیدارها، تبریزی با بیان اینکه صبر و ایثار خانواده‌های شهدا قابل تحسین است، گفت: شما عزیزان از بزرگترین سرمایه‌‌های خود گذشتید تا امروز ما در آرامش و امنیت زندگی کنیم.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قزوین افزود: دیدار با شما خانواده‌های شهدا تلنگری است تا ما یادمان نرود که آرامش امروز خود را مدیون چه دلیرمردانی هستیم.
وی گفت: دیدار با خانواده‌های شهدا موجب تقویت روحیه‌ی خدمتگزاری مسوولان می‌شود به همین دلیل انجام این مهم بایستی در دستور کار همه‌ی آنها باشد.
این مسوول به کنگره ملی بزرگداشت 3 هزار شهید استان قزوین اشاره کرد و گفت: این کنگره با هدف تبیین و تشریح رشادت‌های شهدا و دستاوردهای انقلاب و دفاع مقدس به نسل امروز برگزار می‌شود.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قزوین افزود: با برگزاری این کنگره نسل جوان ما فراموش نمی‌کند که انقلاب اسلامی با چه هزینه‌هایی به دست آمده و امروز بایستی در کدام مسیر حرکت کند تا آرمان‌های شهدا را در جامعه عملیاتی کند.
در ادامه دیدارها، خانواده‌های شهدا از مسوولان خواستند که در راه احیای آرمان‌های انقلاب و شهیدان حرکت کنند و نگذارند خون فرزندان‌شان پایمال شود.
گفتنی است: در این دیدارها مسوولان از مقام والای خانواده‌های شهدا با اهدای هدایایی تجلیل کردند.
1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها