خبرهای داغ:
موسوی گفت: رشادت رزمندگان و صبر خانواده شهدا موجب شد هشت سال دفاع مقدس را اداره کردیم‌ و تنها جنگ تاریخ ایران بود که علیرغم هجمه های فراوان، یک وجب از خاک کشور را دشمن نتوانست تصاحب کند.
کد خبر: ۹۰۵۶۳۳۸
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین سید علی موسوی فرماندار قزوین در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان قزوین که در سالن جلسات آموزش و پرورش ناحیه یک برگزار شد با بررسی مشکلات موجود در نواحی در خصوص مدارس هیات امنایی بیان کرد: در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان قزوین با توجه به مشکلات موجود در خصوص این مدارس و نیز بنا بر اهمیت موضوع باتوجه به فرارسیدن سال تحصیلی جدید، جلسه دیگری متعاقبا در همین خصوص طی هفته آتی برگزار شده و نتیجه قطعی این موضوع اعلام شود.
وی با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس که ظاهرا جنگ از سوی عراق به عنوان تنها دشمن ما بود اما در باطن،
همه دنیا در یک سو با حمایت همه جانبه از صدام در این جنگ حضور داشتند. و تنها کشوری که از ایران‌در طول آن سالها حمایت کرد سوریه بود.
فرماندار قزوین اظهار کرد: اما رشادت رزمندگان و صبر خانواده شهدا موجب شد هشت سال دفاع مقدس را اداره کردیم‌ و تنها جنگ تاریخ ایران بود که علیرغم هجمه های فراوان، یک وجب از خاک کشور را دشمن نتوانست تصاحب کند.
موسوی عنوان کرد: به دلیل ارج نهادن به خانواده شهدا و بزرگداشت نام و یاد شهدا و تکریم ایثارگران باید این هفته را گرامی بداریم به ویژه در مدارس برای دانش آموزان این موضوع تبیین شود و این ایستادگی رزمندگان را برای نسل جوان و دانش آموزان تبیین نماییم.
وی با اشاره به فرارسیدن بازگشایی مدارس افزود: در موضوع بازگشایی مدارس و ‌پروژه مهر همه دستگاهها باید تلاش کرده و با یکدیگر تعامل داشته باشند چرا که این امر یک جشن ملی است از باب این که یک فصل نو در کشور آغاز می شود و شرایط باید طوری فراهم گردد که برای تازه واردها فضای نشاط آوری باشد‌ و از همین رو همه باید در بهتر برگزار شدن پروژه مهر تلاش کنند.
فرماندار قزوین اضافه کرد: همه تلاش ما ایجاد فضایی برای رفاه حال مردم است اما گاهی مدیران مدارس نمی توانند از پس هزینه های مدرسه برآیند و در این راستا اداره کل نوسازی مدارس تلاش بسیار زیادی در رفع مشکلات مدارس شهرها و روستاهای استان انجام داده که این امر جای تقدیر دارد.
موسوی تصریح کرد: در رابطه با مدارس هیات امنایی فقط بعد مالی قضیه را می سنجیم در حالیکه باید تمام ابعاد این مدارس در رابطه با تحصیل دانش آموزان سنجیده شود و درذخصوص خدمات رسانی باید تمام مدارس شهر یکسان سازی شود.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها