خبرهای داغ:
مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو استان قزوین:

۹۵ درصد پروژه های نیمه تمام ناحیه دو آموزش و پرورش، انجام شده است

رسولی گفت: پروژه های نیمه تمام در دو ناحیه آموزش و پرورش وجود دارد و این امر در ناحیه یک بیشتر است در حالیکه حدود ۹۵ درصد پروژه ها در ناحیه دو در حال اتمام است.
کد خبر: ۹۰۵۶۳۳۰
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، شورای آموزش و ‌پرورش شهرستان قزوین با حضور سید علی موسوی فرماندار قزوین، رسولی مدیر آموزش و‌ پرورش ناحیه دو، عسگرعلی جوانبخت مدیرکل نوسازی مدارس استان قزوین و جمعی از معاونت های نواحی و مدیران مدارس در سالن جلسات ناحیه یک آموزش و پرورش برگزار شد.
رسولی مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو استان قزوین در این جلسه ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام ماه محرم، بیان کرد: کنگره سه هزار شهید در پیش است و آبان ماه این کنگره برگزار می شود بر همین اساس دومسوولیت مهم اجلاسیه دانش آموزی ناحیه یک و اجلاسیه فرهنگیان ناحیه دو در این کنگره برگزار خواهد شد.
وی گفت: امروز مانور امیدها در هنرستان عفاف و جوانه ها در دبیرستان فاطمه زهرا(س) برگزار شد.
همچنین مراسم بازگشایی روز اول مهر در ناحیه دو در دبیرستان شاهد بهشتیان با حضور صالحی رییس سازمان انرژی اتمی برگزار خواهد شد.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو استان قزوین اظهار کرد: در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید از دستگاهها انتظار داریم که در بحث تاکسیرانی و اتوبوسرانی و پلیس راهنمایی و رانندگی ورود یابند.
رسولی با اشاره به پروژه های نیمه تمام فضاهای آموزشی عنوان کرد: پروژه های نیمه تمام در دو ناحیه آموزش و پرورش وجود دارد و این امر در ناحیه یک بیشتر است در حالیکه حدود ۹۵ درصد پروژه ها در ناحیه دو در حال اتمام است.
وی تصریح کرد: در سازماندهی برنامه های سال تحصیلی جدید کارهای خوبی انجام شده اما در بحث فضا و نیرو با چالشهایی مواجه هستیم و امیدواریم که با رفع این مشکلات سال تحصیلی پرباری را آغاز نماییم.

 1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها