حجت الاسلام والمسلمین سرافراز:

حل مشکلات در گرو صبر و مقاومت مردم و همت مسئولین است

حجت الاسلام والمسلمین سرافراز گفت: با صبر و مقاومت و بالازدن آستین همت از سوی مسئولان برای رفع مشکلات می توانیم بر توطئه های دشمنان پیروز شویم.
کد خبر: ۹۰۵۶۳۲۸
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ اردوی فرهنگی بصیرتی کارکنان و خانواده های نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در اردوگاه غدیر آورگان برگزار شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با تسلیت فرارسیدن ماه محرم، گفت: کربلا و نهضت امام حسین علیه السلام برای همه انسان ها در طول تاریخ یک دانشگاه انسان سازی است.

حجت الاسلام والمسلمین کریم سرافراز، درسهایی از قیام امام حسین علیه السلام را یادآوری کرد و افزود: امام حسین علیه السلام به بشریت آموخت که سر روی نی برود، بهتر از آن است که نزد ظالم و ستمگر سر خود را خم کنیم.

وی، تصریح کرد: امام حسین علیه السلام به مسلمانان آموخت، محاصره اقتصادی و حتی نداشتن آب برای طفل شیرخواره، بهتر از رفتن زیر بار یزید و یزدیان زمان است.

حجت الاسلام والمسلمین سرافراز، گفت: امام حسین علیه السلام به ما آموخت، که من و 72 یارم در محاصره 30هزار لشگر دشمن نترسیدیم و از تحریم او هراسی به دل راه ندادیم.

این مقام مسئول، خاطرنشان کرد: عشق و اخلاق و هدف مقدس براندازی حکومت ظالمان از ویژگی های قیام امام حسین علیه السلام بود و امام فرمود که اگر سر از بدن من جدا شود، هرگز از قرآن جدا نمی شوم؛ لذا سر امام حسین جدا از بدن نیز قرآن می خواند.

وی، اقامه نماز را از دیگر اقدامات ارزشمند در قیام امام حسین علیه السلام و معروفات مهم جامعه اسلامی برشمرد و گفت: اقامه نماز بعنوان اولین و بزرگ ترین معروف است. امام حسین علیه السلام در دو رکعت نماز عشق، 30 تیر به سویش پرتاب شد؛ اما نه تنها نماز بلکه از اذان و اقامه و نماز اول وقت به جماعت نیز صرفنظر  نکرد؛ لذا ما در زیارت نامه ایشان به اقامه نماز آن حضرت شهادت می دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین سرافراز، با اشاره به نامگذاری دهه اول محرم بعنوان امربه معروف و نهی ازمنکر، از حاضران در مراسم خواست با اقتدا به سیدالشهدا علیه السلام، در احیای معروفات بویژه اقامه نماز اول وقت و جماعت و نهادینه کردن آن در سطح جامعه بکوشند.

وی، تأکید کرد: محافل سوگواری محرم و مجالس هیئت های مذهبی باید محلی برای بیان معارف دین و مکارم اخلاق باشد.

این مقام مسئول در ادامه به بیانات مقام معظم رهبری پیرامون جنگ رسانه ای موازی با جنگ اقتصادی دشمنان انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمنان ما و در رأس آنها نظام سلطه به دنبال ایجاد اضطراب و یأس و القای ناامیدی در جامعه هستند و تلاش می کنند مردم و مسئولین را نسبت به هم بدبین کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سرافراز، افزود: بزرگ جلوه داشتن مشکلات، ایجاد یأس و نامیدی در مردم ، فاصله انداختن بین مردم و مسئولین و بدبین کردن آنها نسبت به همدیگر از توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی است، که در این شرایط خطیر و حساس باید دلسوزان انقلاب، نخبگان و خواص جامعه برای حفظ و تعمیق انسجام  جامعه بکوشند.

وی، گفت: دشمن با جنگ تبلیغاتی رسانه ای می خواهد القا کند که امیدی به بهبود وضعیت و حل مشکلات نیست؛ همچنین تلاش می کند با فشار از درون جامعه باعث رفتن مسئولان به سمت میز مذاکره و کوتاه آمدن از آرمان های انقلابی شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با تأکید بر ضرورت حفظ وحدت و انسجام و آرامش سیاسی گفت: با صبر و مقاومت و بالازدن آستین همت از سوی مسئولان برای رفع مشکلات می توانیم بر توطئه های دشمنان  پیروز شویم.

حجت الاسلام والمسلمین سرافراز، تصریح کرد: انتقاد از عملکرد مسئولین، به تنهایی حلال مشکلات نیست و باید انتقادات سازنده و همراه با ارائه راهکار به مسئولین باشد تا در راستای کاهش آسیب ها به پیشرفت جامعه کمک کند.

وی،افزود: جبهه اصیل و وسیع و گسترده انقلاب نباید اسیر شرایطی شود که دشمن برای ما طراحی کرده است. می توانیم با درایت و کمک به ایجاد آرامش در جامعه، ترفندهای دشمنان انقلاب را خنثی سازیم و با تکیه بر ظرفیت های درون کشور و اتکال به قدرت لایزال الهی و وعده های خداوند به یاری و نصرت جبهه حق، از این شرایط نیز عبور کنیم.

این مقام مسئول در پایان با اشاره به موفقیت های نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام بر اساس ارزیابی های ستادی در سطح کشور، از زحمات خانواده های کارکنان و پشتیبانی بسیار خوب آنان تشکر کرد و گفت: موفقیت های حاصله مرهون همراهی و پشتیبانی خانواده های محترم کارکنان است که بهترین پشتوانه برای نیروی انسانی در سازمان و مجموعه ای محسوب می شوند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار