فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) شهرستان دشتی:
فرمانده سپاه امام رضا (ع) دشتی گفت: ۲۰ گروه جهادی با حضور بیش از ۴۴۰ نفر از بسیجیان در مناطق محروم شهرستان دشتی خدمات رسانی می‌کنند.
کد خبر: ۹۰۵۶۲۷۳
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی، سرهنگ پاسدار علی غضنفری صبح امروز در حاشیه رزم گردان بیت‌المقدس در مناطق از پیش تعیین‌شده در جمع شورای تأمین، امام‌جمعه و بسیجیان و پاسداران مستقر در منطقه اظهار داشت: آمریکا به‌عنوان سردمدار استکبار جهانی درصدد است با ائتلاف‌سازی و استفاده از متحدان منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای مانند رژیم اشغالگر قدس، عربستان سعودی، گروهک‌های ضدانقلاب و معاندان انقلاب از تهدیدات نرم، نیمه سخت و سخت را به‌صورت نیابتی یا مستقیم علیه جمهوری اسلامی طراحی و اجرا کند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی گفت: استکبار می‌خواهد با ایجاد نفاق، تفرقه و شکاف میان اقشار ملت‌های جهان اسلام بالأخص ایران اسلامی مانع رسیدن مردم به آرمان‌هایشان شود که آحاد امت اسلامی باید هوشیار باشند.

وی بیان کرد: ماهیت انقلاب ایران، انقلاب اسلامی و فرهنگی است و امریکا، اسرائیل، انگلیس، عربستان و مخالفین نظام از تداوم آن وحشت دارند.

غضنفری به برگزاری رزمایش و نمایش اقتدار عاشورائیان محمد رسول‌الله (ص) 2 در شهرستان 86 هزارنفری دشتی اشاره کرد و خاطر نشان کرد: این رزمایش بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده با حضور اولویت اول گردان‌های بیت‌المقدس و با شعار وحدت، ایستادگی و پیشرفت برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی در دشتی در نقاط محروم خدمت رسانی می‌کنند افزود: در مرحله دوم اعزام 20 گروه جهادی با حضور بیش از 440 نفر از بسیجیان در سطح مناطق محروم شهرستان برای کمک و خدمات‌رسانی با شعار خدمت بی‌منت به مردم در حال انجام است و مدت 20 روز ادامه دارد.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی، رزمایش عاشورائیان شهرستان دشتی را موفقیت‌آمیز عنوان کرد و گفت: در رزم شبانه نیز انفجارات، تاکتیک‌های رزم شبانه، آمادگی جسمانی و کارهای رزمی صورت گرفت و سپس نیروها به‌سلامتی به مقر بازگشتند.

ارسال نظرات