خبرگزاری بسیج: چهاردهمین همایش هیئت های مذهبی باقرشهر، کهریزک و حومه با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه بخش کهریزک ، بخشدار و مسئولان بخشی و محلی ، در آستان مقدس حضرت ابراهیم و اسماعیل (ع)(قلعه شیخ) برگزار شد
کد خبر: ۹۰۵۶۲۴۱
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۹

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ در این همایش که با محوریت تبیین کیفیت عزاداری حضرت سیدالشهدا (ع) برگزار شد، حضرت آیت الله سید احمد موسوی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه بخش کهریزک ، طی سخنانی به اهمیت اخلاص و رعایت اصول دینی در همه رفتارهای شهری به ویژه برگزاری مراسم سوگواری حضرت امام حسین (ع) پرداخت و تایید کرد با اخلاص عمل کردن، نیاز به دستمزد و حقوق ندارد و همه افرادی که در ایام محرم برای امام حسین(ع) کار می کنند قطعا همین گونه هستند.

در این مراسم حضرت حجت الاسلام و المسلمین حسینی قمی نیز طی سخنان به رعایت شان و منزلت این ایام در اشعار ومداحی ها تاکید کرد .

همچنین حسین توکلی بخشدار کهریزک در ادامه این مراسم به اهمیت رعایت ایمنی از سوی شهروندان اشاره کرد و یاد آور شد انشاا...از سوی امنای هیئت ها شاهد کنترل و رعایت این اصول باشیم تا حوادثی چون سنوات قبل پیش نیاید.

در این مراسم که معاونین و مدیران شهرداری باقرشهر و کهریزک حضور داشتند بسته های توصیه های ایمنی در اختیار مهمانان قرار گرفت.

ارسال نظرات