در اولین شب محرم الحرام 1440 قمری اقشار مختلف مردم ساری و سرزمین علویان با حضور بیشمار در حسینیه عاشقان کربلای ساری، بار دیگر ارادت خود را به سیدالشهدا(ع) و فرزندان فاطمه(س) که در راه دفاع از حریت و آزادگی در شام بلا به شهادت رسیدند اعلام و وداع با شکوه برپا کردند.
کد خبر: ۹۰۵۶۲۳۳
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، آئین وداع با پیکر بازگشته از سفر چند ساله شهیدان مازندرانی مدافع حرم، دو سلاله زهرا(س)(سید جلال حبیب الله پور و سید سجاد خلیلی) مسن ترین و جوان ترین شهدای مدافع حرم استان با شکوه خاصی از ساعت 21:30 دوشنبه 19 شهریور مصادف با  اولین شب سال جدید قمری(اول محرم 1440) برگزار شد.

در این آئین پس از تلاوت قرآن برادر حمزه زاهدی و نواختن مارش نظامی گروه نوازندگان سپاه کربلا، ابدان بی سر و زخمی دو شهید خاندان سادات مازندران وارد حسینیه عاشقان کربلا گردید و با استقبال بی نظیر جوانان، زنان و آحاد مردم ولایتمدار و عاشق  راه شهادت و مجاهدت فی سبیل الله قرار گرفتند.

قرائت دلگویه دختر شهید حبیب الله پور در فراغ پدر و سخنرانی توام با روضه اهل بیت(ع) در کربلای حجه الاسلام ترابی نسب بعد از مرثیه خوانی مداح اهل بیت(ع) از عناوین برنامه وداع با شهیدان مدافع حرم بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها