سردار ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان  درجمع بسیجیان و مسئولین شهرستان منوجان

مدیریت جهادی و انقلابی راه برون رفت از مشکلات است

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان  ضمن اشاره به مسائل اقتصادی داشتند که راه برون رفت از این مشکلات را در چهارچیز جستجو می کردند 1 مدیریت انقلابی و مدیریت جهادی . و بعد راه های مدیریت جهادی و انقلابی را ذکر کردند
کد خبر: ۹۰۵۶۱۴۰
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان  ،   سردار ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان  درجمع بسیجیان و مسئولین شهرستان منوجان گفت  : چون ماه محرم در پیش است صحبت خودم را در رابطه با محرم آغاز می کنم که برگرفته از صحبت های حضرت آقاست  که کربلا 3محور اساسی داشت 1 درس های عاشورا 2 اخلاق عاشورایی 3 عبرت های عاشورا که مورد سوم از دو مورد اول اولی تر است و اهمیت بیشتری دارد .

 وی افزود : اگر خواص آخرت طلب در اقلیت قرار بگیرند و خواص دنیا طلب در اکثریت قرار بگیرند واقعه ای مانند عاشورا رخ خواهد داد و مثال آن را روی سلیمان خرد خزائی ذکر کردند .

سردار ابوحمزه  بیان کرد: که امروزه هم همین خبر است که مسئولین همه چیز را به گردن حضرت آقا می اندازند و تمام جواب ها را از ایشان می خواهند .

وی  گفت : نبی مکرم اسلام فرمودند که دو گروه کمر ما را شکستند 1 منافقین زیرک 2 متهجرین احمق .

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان  در ادامه اشاره به مسائل اقتصادی داشتند که راه برون رفت از این مشکلات را در چهارچیز جستجو می کردند 1 مدیریت انقلابی و مدیریت جهادی . و بعد راه های مدیریت جهادی و انقلابی را ذکر کردند 1 اهل کار بودن 2 اهل تلاش شبانه روزی بودن نه فقط کار روز مرگی که بنا به فرمایش حضرت آقا می شود روز مردگی 3 کار و تلاش بر اساس علم باشد چه علم خود و چه با مشورت علمی دیگران 4 محاسبه خود با خداوند متعال 5 تدبیرو برنامه داشتن 6 درایت و عواقب کار را سنجیدن راه دوم برون رفت برای حل مشکلات اقتصادی 2 اقتصاد مقاومتی نه اقتصاد برجامی 3 سومین راه حل برخورد قاطع با مفسدین اقتصادی 4 چهارمین را حل هم فکر محرومین و مستضعفین را کردن و به کمک آنها رسیدن است . 

وی اظهار کرد : امریکا و هم پیمانانش به دنبال زدن اسلام ناب هستند و تنها راه آن را هم این می دانند که همه مشکلات را به گردن رهبری بیندازند تا مردم را نسبت به رهبری بد بین کنند و ایجاد نارضایتی از رهبری ایجاد کنند که این نیت را به گور خواهند برد چون مردم پشت این نظام و خط قرمز آنها رهبری است

ارسال نظرات