سردار جمیری:

فشار گرانی و مشکلات می تواند بین مردم و نظام فاصله ایجاد کند/مسئولان مردم داری را در دستور کار قرار دهند

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به وضعیت نابه سامان اقتصادی کشور تاکید کرد: امروز باید از مردم قدردانی بشود، مشکلات و گرانی ها به مردم فشار می آورد واین فشارها می تواند بین مردم و نظام فاصله ایجاد کند.
کد خبر: ۹۰۵۶۱۳۳
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، در آستانه هفته دفاع مقدس؛ همایش نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس پیش از ظهر امروزهمزمان با سراسرکشور با حضور آیت الله ناصری، استاندار، فرمانده سپاه الغدیر، جمعی از مسئولان و بیش از یکهزار رزمنده دفاع مقدس استان یزد درمرکز همایش‌های تیپ ۱۸ الغدیر استان بزد برگزار شد.

سرتیپ دوم پاسدار فتح الله جمیری در این همایش با تسلیت ایام سوگواری عزاداری سید و سالار شهیدان و گرامی داشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: همه ما در دوران دفاع مقدس آنچه را در روز عاشورا اتفاق افتاده بود به چشم دیدیم به گونه‌ای که در این دوران ارزشمند همان دفاع از ولایت و اسلام عزیز و همان حضور علی اکبر‌ها و حبیب بن مظاهر‌ها بود که شما‌ها جانانه دفاع کردید و باعث پیروزی‌های بزرگ شدید.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد درادامه به بیان رشادت‌های رزمندگان تیپ الغدیر دردوران دفاع مقدس پرداخت و گفت: در جلسه‌ای که با فرمانده نیروی زمینی داشتیم ایشان در تمجید نیرو‌های این یگان می‌گفت: یکی از خصوصیات بارز تیپ الغدیردر دوران دفاع مقدس این بود که در طول این دوران هیچ گاه عقب نشینی نکردند و این دقیقا کاری است که در سوریه هم تکرار شد و رزمندگان این تیپ در سوریه با حفظ خط، آن را ساماندهی کردند.

جمیری با اشاره به بالا بودن تعداد شهدای استان نسبت به جمعیت آن در دوران دفاع مقدس ابرازداشت: بالابودن تعداد شهدای استان نسبت به جمعیت و جانباز بودن اکثر آزادگان یزدی نشان دهنده این مطلب است که این عزیزان تا لحظه آخر برای حفظ خط تلاش داشتند و تا لحظه شهادت برای حفظ آن تلاش می‌کردند و یا اسرای ما در صورت جراحت و مصدومیت خط را از دست داده و به اسارت عراقی‌ها در می‌آمدند.

وی افزود: امروز هم در جنوب شرق کشور یزدی‌ها حضور با معنا و موثری دارند و همه طوایف ان منطقه از اقتدار این یگان به نیکی نام می‌بردند بنابراین تیپ الغدیرکارنامه درخشانی از استان یزد در دفاع مقدس و امروزه برجای گذاشته است و این درحالی است که حتی ما نتوانستیم خدمات این یگان را به مردم استان معرفی کنیم البته امیدورایم با همایشی که با در آینده نزدیک با حضور خانواده‌های شهدا و طوایف جنوب شرق برگزار می‌شود بتوانیم از این عزیزان قدردانی و تجلیل کنیم.

جمیری با اشاره به شخصیت‌های ارزشمند تاثیرگذار در انقلاب اسلامی گفت: شخصیت بزرگی مانند شهید صدوقی در روند انقلاب اسلامی نه تنها در استان بلکه در کشور نقش برجسته‌ای داشته و بنده یادم هست که اولین تصاویری که از امام (ره) منتشر شد در کنار شهید صدوقی بود.

فرمانده سپاه استان یزد ادامه دادامروز نیز شخصیت‌هایی نظیر سردار شهید الله دادی در عملیات‌های برون مرزی مانند سوریه برای استان افتخار ۀفرین بودند و البته شخصیتی مثل سردار فلاح زاده نیز از کسانی است که در کنار حاج قاسم سلیمانی قرار داشته و با عث افتخار استان است.

جمیری با بیان اینکه از نظر امام (ره) جنگ ما جنگ با تمام نامردی‌های تاریخ بوده و مرز نمی‌شناسد ابراز داشت: این تهاجمات و مشکلاتی که امروز برای کشور و انقلاب از سوی دشمنان به وجود آمده، مسئله تحریم‌ها و جریانی که تلاش می‌کند تا رژیم منحوس پهلوی را به عنوان الگو معرفی کند همه وهمه نشان دهنده این مطلب است که جنگ ما تمام نشده و امروز کار شماست که از ولایت، انقلاب و نظام دفاع کنید.

وی با اشاره به وضعیت نابه سامان اقتصادی کشور تاکید کرد: امروز باید از مردم قدردانی بشود، مشکلات و گرانی‌ها به مردم فشار می‌آورد واین فشار‌ها می‌تواند بین مردم و نظام فاصله ایجاد کند بنابراین اصل و اساس در این نظام مردم هستند ومسئولانی که به دنبال دفاع از ولایت هستند باید مردم داری و مردم یاری را در دستورکار خود قرار دهند و قطعا مردم نیز بر وظیفه خود در این شرایط حساس واقف بوده و در دفاع از نظام و انقلاب کوتاهی نخواهند کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار