تسخیری با اشاره به آتش زدن کنسولگری ایران در بصره، اقدامات و تجمعات اخیر در کشور عراق را در همین راستا و طراحی شده دست دشمن خواند و ابراز داشت: منافقین کوردل سال‌هاست می‌خواهند نور محرم را خاموش کنند؛ اما به فضل خدا و به فرموده پیامبر گرامی اسلام، هرگز نخواهند توانست حرارت عشق به حسین(ع) را در دل مومنین از بین ببرند.
کد خبر: ۹۰۵۶۱۲۲
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، نشست برنامه ریزی و هماهنگی باحضور مسئولین ارشد سپاه رامسر و فعالین فرهنگی ومذهبی در سپاه شهرستان برگزار شد

‍ باحضور مسئولین سپاه ناحیه رامسر، مسئول هیات رزمندگان اسلام، جمعی از رزمندگان عرصه جهاد و شهادت جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه سوم محرم برگزار شد.
حجت‌الاسلام تسخیری، در این نشست ضمن خیرمقدم خدمت مدعوین گرامی، به بیان طراحی خطرناک دشمن جهت اختلاف‌افکنی در بین مردم ایران و عراق در آستانه ماه محرم و اربعین پرداخت.

وی با اشاره به آتش زدن کنسولگری ایران در بصره، اقدامات و تجمعات اخیر در کشور عراق را در همین راستا و طراحی شده دست دشمن خواند و ابراز داشت: منافقین کوردل سال‌هاست می‌خواهند نور محرم را خاموش کنند؛ اما به فضل خدا و به فرموده پیامبر گرامی اسلام، هرگز نخواهند توانست حرارت عشق به حسین(ع) را در دل مومنین از بین ببرند.
️ مسئول هیات رزمندگان اسلام، ضمن هشدار نسبت به احتمال تحریک عده‌ای در داخل به دلیل شرایط سخت اقتصادی افزود: در موقعیت حساس کنونی می‌بایست همه پای کار باشند و با بصیرت‌افزایی و جهت‌دهی درست بویژه در بین جوانان، کمک به مقابله در برابر دشمن کنند.

مسئول نمایندکی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان سپس با تبیین خطبه امام حسین(ع) در سال ۵۸ هجری در منطقه منا و دو سال قبل از مرگ معاویه و واقعه کربلا، جدی‌ترین هجمه‌های دشمن را تضعیف جایگاه ولایت‌فقیه، حتی در بین خواص دانست.

️ وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، حساس‌ترین برنامه‌ریزی دشمن را جنگ روانی و حتی مهم‌تر از جنگ اقتصادی خواند و از همه دوستداران انقلاب خواست تا با شناسایی آسیب‌های جدی و بالابردن رحیه انقلابی و تربیت نیروهای انقلابی، در جهت محافظت و سیانت از آرمان‌های اصیل انقلاب گام بردارند.

حجت‌الاسلام تسخیری در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح برنامه‌های دهه سوم محرم هیات رزمندگان اسلام شهرستان رامسر گفت: ما تاکید داریم که در دهه اول با وجود اینکه در همه مساجد و اماکن مذهبی شور و عشق به اباعبدالله شعله‌ور هست، برنامه های هیات را در دهه آخر برگزار کنیم.
مسئول هیات رزمندگان اسلام در ادامه افزود: این برنامه‌ها در پنج شب و از تاریخ ۱۲ مهرماه و با حضور سخنرانان و مداحان مطرح کشوری، در پنج مسجد رامسر، کتالم و ساداتشهر و با کیفیت خوب برگزار خواهد شد.

وی وعده قرعه‌کشی اهدای کمک‌هزینه سفر به کربلای معلی در اربعین حسینی در بین شرکت‌کنندگان در برنامه‌ها را داد و از عموم مردم عاشق اهل‌بیت(ع) برای شرکت در مراسم دعوت کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها