مهندس سید محمد علی افشانی گفت: از فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) که با وجود محدودیت‌های مالی فراوان به فعال کردن تمام پروژه‌های شهر تهران پرداختند تشکر می‌کنم.
کد خبر: ۹۰۵۶۰۹۸
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص)، شهردار تهران در آیین افتتاح پروژه تونل آرش به بلوار اسفندیار و بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که روز دوشنبه نوزدهم شهریورماه با حضور رئیس شورای شهر تهران، مدیرعامل موسسه حرا و برخی از مدیران شهری در محل این پروژه برگزار شد گفت: با وجود محدودیت مالی فراوان، با فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) جلسه گذاشتیم و از آن‌ها خواستیم که در شرایط فعلی کار را ادامه دهند و خوشبختانه آن‌ها نیز موافقت کردند که جای تقدیر دارد و همه پروژه‌ها فعال شد.


وی افزود: جالب است وقتی که پروژه‌ها شروع شد به شورا و شهرداری انتقاد کردند و فشار آوردند که چرا پروژه‌ها تعطیل است؟! این در حالی بود که درست در نقطه اوج فعالیت این پروژه‌ها این حرف‌ها را زدند و به آن‌ها توصیه می‌کنیم بهتر است که مردم را امیدوار کنند.


شایان ذکر است پروژه تونل دوطبقه آرش به بلوار اسفندیار و بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به طول حدود 1.4 کیلومتر از پروژه‌های موسسه حرا قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) می‌باشد که به منظور توسعه و تکمیل شبکه معابر حمل و نقلی در منطقه 3 تهران احداث شده است.

ارسال نظرات