یادداشت/معاون سیاسی سپاه ثارالله کرمان

"بصیرت "درس سردارخوبی ها، نیاز مبرم امروزمااست.

درکلاس درس بصیرت در کربلاء افرادی بودند که نمره قبولی گرفتند و به کلاس ولایتمداری راه یافتند و عده¬ای هم مردود شدند در مقابل امام زمانشان صف آرایی کردند.
کد خبر: ۹۰۵۶۰۹۷
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛سرهنگ پاسدار احمد قربانی پور معاون سیاسی سپاه ثارالله کرمان به مناسبت فرارسیدن ماه محرم طی یادداشتی بیان داشت:  درس ها و عبرت های عاشورا بزرگترین و والاترین کلاس برای تعالی روحی و معنوی انسان هاست. محرم بهترین فرصت برای درس گرفتن از مکتب والای سالار شهیدان است. در کلاس درس سردار خوبی‌ها حضرت امام حسین (ع) درس ها می توان آموخت؛ درس ایثار و شجاعت، درس از خود گذشتگی، درس مردانگی و درس ولایتمداری و بصیرت.
درکلاس درس بصیرت در کربلاء افرادی بودند که نمره قبولی گرفتند و به کلاس ولایتمداری راه یافتند و عده ای هم مردود شدند در مقابل امام زمانشان صف آرایی کردند.
"شمر" جانباز جنگ صفین بود که داشت به درجه رفیع شهادت می‌رسید و در کربلاء وقتی که وارد قتلگاه شد زانوهایش را بسته بود چرا که از بس نماز شب خوانده بود زانوهایش پینه شتری بسته بود.
"عمرسعد" روز عاشورا نماز صبحش را که تمام کرد «قربه الی الله» گفت و اولین تیر را به سوی خیمه امام حسین (ع) نشانه رفت.
همه آن‌هایی که آمدند کربلاء و مقابل امام حسین (ع) قرار گرفتند مسلمان بودند و اهل نماز و روزه. همه آن‌ها «قربه الی الله» گفتند و آمدند برای کشتن سیدالشهداء (ع). بصیرت که نباشد «خسرالدنیا والآخره» می‌شویم.
در مقابل افراد بی بصیرت انسان‌های بصیر و آگاه به زمان هم بودند که جاودانه شدند "زهیربن قین" عثمانی مسلک بود و آمد به کربلاء برای یاری اباعبدالله (ع).
حلقه مفقوده در بین برخی از خواص جامعه امروز ما و برخی از مسئولین و دست اندرکاران قوا و دستگاه‌های مختلف در کشور ما بصیرت است که گاهی اوقات بی بصیرتی آن‌ها باعث شادی اردوگاه دشمن و رنجش خاطر دلسوزان نظام و انقلاب می‌شود. امروز بصیرت لازم است که همه در زیر چتر ولایت در مقابل دشمنان کینه توز نظام مقدس جمهوری اسلامی بایستیم و در راه اعتلای هر چه بیشتر کشورمان گام برداریم. بصیرت نیاز مبرم و اصلی جامعه امروز ماست.


ارسال نظرات