علی ضیا:

اگر ظرفیت گروه‌های جهادی در اختیار کشورهای غربی بود همه برای انعکاس آن بسیج می‌شدند

مجری برنامه تلویزیونی «فرمول یک» گفت: وقتی ما این حجم از جوانان با انگیزه و البته تحصیل کرده در کشور داریم که برای آبادانی کشور تلاش می کنند چرا باید پست های مدیریتی را در اختیار افراد بازنشسته قرار دهیم؟!
کد خبر: ۹۰۵۶۰۹۴
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، علی ضیا مجری محبوب صدا و سیما در گفتگو با خبرنگار سازندگی، اردوهای جهادی را اقدامی خداپسندانه خواند و گفت: من تاکنون توفیق حضور در این اردوها را نداشته ام اما دوستان بسیاری دارم که عضو گروه های جهادی هستند و در این زمینه فعالیت می کنند، دوستان من با شور و هیجان وصف ناپذیری اقدامات جهادگران را روایت می کنند و از این رو بسیار علاقه دارم که خود نیز برای یک بار هم که شده توفیق حضور در گروه های جهادی را پیدا کنم.

وی به لزوم حمایت از اقدامات گروه های جهادی تأکید کرد و اظهار داشت: هر شخصی در هر زمینه ای که فعالیت می کند می تواند به شیوه های مختلفی حامی گروه های جهادی باشد؛ اما بنده در زمینه کاری خودم ابتدا باید این فضا را تجربه کنم تا بعد ببینم چطور می توانم در جهت حمایت از جهادگران اقدام کنم.

تهیه کننده و مجری برنامه تلویزیونی «فرمول یک» در ادامه بیان کرد: من مطلع شدم که در شهریور ماه حدود ۷هزار گروه جهادی در سراسر کشور مشغول خدمت رسانی به مردم محروم هستند، قطعا اگر چنین ظرفیت عظیمی در اختیار کشور های غربی بود همه برای تبلیغ و انعکاس آن بسیج می شدند اما در کشورمان در زمینه انعکاس اقدامات گروه های جهادی ضعیف عمل کرده ایم.

وی تصریح کرد: وقتی ما این حجم از جوانان با شور و انگیزه و البته تحصیل کرده در کشور داریم که خالصانه برای آبادانی کشور تلاش می کنند چرا باید پست های مدیریتی را در اختیار افراد بازنشسته قرار دهیم؟! به اعتقاد من اگر از این جوانان در مقام مدیریت امور اجرایی کشور استفاده شود، تحول بزرگی را در کشور شاهد خواهیم بود.

  ضیا تأکید کرد: رسانه های ما فارغ از نگاه های سیاسی و جناحی خود باید به این مقوله بپردازند و از طرفی از دولت هم انتظار می رود که بیش از پیش حامی گروه های جهادی باشند و زمینه را برای فعالیت هرچه بهتر و بیشتر جهادگران فراهم کنند طوری که این اقدامات جمایتی ملموس باشد.

این مجری برنامه های تلویزیونی در پایان ضمن خداقوت گویی به جهادگران بسیجی، گفت: انشاالله خداوند به این عزیزان عزت بده و امیدوارم من نیز بتوانم روزی برای کشورم اینگونه جهاد کنم.

ارسال نظرات