معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد سیستان و بلوچستان مطرح کرد:
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان گفت: مردم نیکوکار استان سیستان و بلوچستان دو میلیارد و ۳۱ میلیون تومان در جشن عاطفه ها به دانش آموزان نیازمند کمک کردند.
کد خبر: ۹۰۵۶۰۹۱
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، سیستان و بلوچستان، محمود میرامامی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان گفت: سال جاری در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها ۳۸۰ پایگاه ثابت و سیار، دفاتر کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و مساجد با همکاری صدا و سیما، بسیج سازندگی، اداره کل آموزش و پرورش، سازمان دانش آموزی و بسیج مستضعفین فعالیت خود را آغاز کردند.

وی افزود: این پایگاه‌ها در روز پنجشنبه ۱۵ شهریور ماه در سطح شهرستان‌ها، مساجد، مراکز نیکوکاری، معابر عمومی، میادین شهر و روستا‌ها و روز جمعه ۱۶ شهریور ماه در میعاد گاه‌های نماز جمعه با رویکر کمک به دانش آموزان مناطق محروم این استان مستقر بودند.

میر امامی ادامه داد: آمار اولیه کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم نیکوکار این استان دو میلیارد و ۳۱ میلیون تومان است که این رقم تا پایان مرحله دوم جشن عاطقه‌ها افزایش می‌یابد.

وی اعلام کرد: در این رابطه پیگیری‌های لازم نسبت به استفاده از ظرفیت تمامی نهاد ها، سازمان‌های فرهنگی و اجتماعی موثر به ویژه ائمه جمعه و جماعات، فرمانداران، بخشداران، دهیاری‌ها و سایر دستگاه‌های اداری موثر برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشن عاطفه‌ها و رفع نیاز دانش آموزان بی بضاعت صورت گرفته است.

وی یادآور شد: سال گذشته کمک‌های جمع آوری شده سه میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان بوده که امسال بر اساس رایزنی‌ها و پیگیری‌ها از یک ماه قبل از برگزاری جشن عاطفه‌ها با خیران، موسسات خیریه و حامیان گرانقدر خارج این استان، پیش بینی می‌شود افزایش چشم گیر و قابل توجهی در زمینه تهیه بسته‌های فرهنگی، کیف، کفش و لوازم التحریر برای کمک به دانش آموزان مناطق محروم داشته باشیم.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان گفت: مرحله دوم این جشن ملی همزمان با بازگشایی مدارس با همکاری اداره کل آموزش و پرورش و سازمان دانش آموزی استان سیستان و بلوچستان در سطح مدارس این استان برنامه ریزی شده که امید است دانش آموزان و والدین با حضور گسترده در جشن عاطفه‌ها به یاری دانش آموزان محروم بشتابند.

میرامامی افزود:افراد نیکوکاری که تاکنون موفق به پرداخت کمک نقدی نشده اند می‌توانند از طریق شماره گیری کد آنی پرداخت #۳*۵*۰۵۴*۸۸۷۷* و یا شماره گیری ۰۹۶۸۸۷۷ در سریع‌ترین زمان ممکن کمک‌های خود را به دانش آموزان نیازمند اهدا کنند.
ارسال نظرات