مدیرکل کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان:

طرح اوقات فراغت تابستانه کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان برگزار شد

مدیرکل کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان گفت: تعداد چهار هزار و ۷۰ دانش آموز دختر و دو هزار و ۳۵ دانش آموز پسر تحت حمایت در برنامه های اوقات فراغت تابستانه کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان شرکت کردند.
کد خبر: ۹۰۵۶۰۸۸
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی استان، سیدمهدی عبادی، مدیرکل کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان در مراسم اختتامیه طرح غنی‌سازی اوقات فراغت کمیته امداد این استان گزارشی از برنامه‌های آموزشی این نهاد در تابستان سال جاری ارائه کرد.

وی افزود: اوقات فراغت دانش آموزان دغدغه مهم خانواده‌ها در ایام تابستان بوده به طوری که اکثر این خانواده‌ها در این ایام بیشتر برای رفاه فرزندان خود کار می‌کنند بنابراین کمیته امداد امام(ره) با برنامه ریزی در سطح استان سیستان و بلوچستان توانسته بخشی از دانش آموزان را در اوقات فراغت سرویس‌دهی و خدمات رسانی کند.

عبادی با اشاره به اینکه امسال شش هزار و ۱۰۵ دانش آموز تحت حمایت در برنامه‌های اوقات فراغت کانون‌های موقت و دائم این نهاد آموزش‌های مختلفی را فراگرفتند، افزود: این برنامه‌ها شامل آموزش قرآن کریم، اذان، روخوانی، قرائت، حفظ، آموزش‌های فنی و حرفه ای، خیاطی، مشاوره فردی و گروهی، آشنایی با انقلاب اسلامی، آموزش فرهنگی اجتماعی، آسیب‌های اجتماعی، کتابخوانی و کتاب پژوهی است.

مدیرکل کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: همچنین در طول سال برنامه‌های مختلفی تحت عنوان طرح‌های اوقات فراغت پیش بینی شده که مددجویان و دانش آموزان تحت حمایت می‌توانند برای پذیرش در کانون‌ها به دفاتر کمیته امداد امام(ره) در محل سکونت خود مراجعه کنند.

عبادی یادآور شد: سال جاری دو کانون دائم و ۱۲۰ کانون موقت در قالب طرح اوقات فراغت در زمینه‌های مختلف فعالیت داشتند و چهار هزار و ۷۰ دانش آموز دختر و دو هزار و ۳۵ دانش آموز پسر در تابستان زیر پوشش این برنامه‌ها قرار گرفتند.

وی افزود: در فصل تابستان و تعطیلات مدارس ۱۰ درصد دانش آموزان تحت حمایت شامل ۶۱۵ نفر از برنامه‌های اوقات فراغت سایر دستگاه‌ها بهره‌مند شدند.
ارسال نظرات