خبرهای داغ:
عاون پارک علم و فناوری گلستان :

سورنا ستاری به گلستان سفر می کند + برنامه ها

معاون پارک علم و فناوری استان گلستان گفت : دکتر سورنا ستاری معاون علم و فناوری رئیس جمهور طی سفری یک روزه فردا دوشنبه برای افتتاح و بازدید از چند طرح علمی به گلستان سفر می کند .
کد خبر: ۹۰۵۶۰۷۶
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹
 
 

به گزارش سرویس خبری بسیج علمی از استان گلستان ؛ عماد آیدانی امشب دوشنبه  18 شهریورماه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری اظهار کرد : دکتر سورنا ستاری معاون علم و فناوری رئیس جمهور طی سفری یک روز از سورنا ستاری به گلستان سفر می کند + برنامه هادوشنبه 19 شهریور ماه مهمان مردم و مسئولان حوزه علم و فناوری استان گلستان خواهد بود .

دکتر آیدانی افزود : دکتر ستاری ساعت 10:30 دقیقه وارد فرودگاه گرگان شده و از آنجا مستقیم به شهرک صنعتی آق قلا می رود تا از شرکت دانش بنیان آریاتیناژن تولید کننده داروهای نوترکیب بازدید کند .

وی ادامه داد : برنامه بعدی معاون علم و فناوری رئیس جمهور بازدید از شرکت پارس بافت است ، این شرکت به تولید فنس می پردازد که تاکنون از ترکیه وارد می شده و ساخت آن در گلستان کشور را به سمت خودکفایی می برد .

معاون پارک علم و فناوری گلستان به سایر برنامه های دکتر ستاری اشاره کرد و گفت : بازدید از شرکت دارو سازی رشد دانه شریعت که ویتامین E تولید می کند ، از دیگر برنامه های معاون علم و فناوری رئیس جمهور است .

آیدانی اضافه کرد : بعد از این سه بازدید که هر سه در شهرک صنعتی آق قلا می باشد ، دکتر ستاری وارد پارک علم و فناوری استان گلستان شده و بعد از بازدید از شرکت های مستقر با مسئولان پارک و نخبگان این مجموعه تشکیل جلسه خواهد داد .

وی بیان کرد : برنامه بعدی افتتاح مرکز نوآوری که مجموعه اقدامات شتابدهی و انتقال فناوری را انجام می دهد ، می باشد که این مرکز در قلب شهر گرگان پشت پارک شهر قرار دارد و زیر مجموعه پارک علم و فناوری به شمار می رود .

آیدانی یادآور شد : بعد از این افتتاح دکتر ستاری به جلسه شورای اداری استانداری گلستان می رود و به سوالات خبرنگاران نیز پاسخ خواهد داد .

وی تاکید کرد : دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان آخرین برنامه معاون علم و فناوری رئیس جمهور در استان گلستان طی سفر یک روزه خواهد بود .

ارسال نظرات
آخرین اخبار