سید ابوالفضل موسوی گفت:بسیج یک موتور محرک وجهادی است، بسیج در تمام عرصه ها با صلابت ورود کرده و هرجا نام و نشانی از بسیج باشدخدمت بی من و انقلابی موج می زند ، بسیجیان با صداقت ،شجاعت ،رشادت ، شهامت ، و عشق و معنویت را سرلوحه وباور خود می دانند و این روحیه باید در میدان های مختلف بتواند توسعه یابد.
کد خبر: ۹۰۵۶۰۴۹
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از کمیجان؛مدیریت آموزش وپرورش شهرستان کمیجان صبح امروز در جلسه کمیته  هماهنگی وپشتیبانی بسیج دانش آموزی و فرهنگیان شهرستان کمیجان گفت: ماموریت های مجموعه عظیم بسیج ، پاسداری  و صیانت ازباورها واصول اساسی نظام بوده و همواره با روحیه ای جهادی وانقلابی در عرصه های مختلف فرهنگی ،اجتماعی ، سیاسی ، اقتصادی و نظامی حضوری چشمگیر داشته است.

سید ابوالفضل موسوی افزود:مدیران و خدمتگذاران باید قدر این سازمان جهاد محور را بداند چرا که همواره هرجا با مدیریت انقلابی و جهادی جوانان مومن انقلابی وارد میدان شدیم پیروز بودیم.

جانشین سپاه ناحیه کمیجان نیز در این جلسه از همکاری و تعامل سازنده مدیر و مجموعه آموزش و پرورش شهرستان در برنامه‌های مختلف در حوزه بسیج تشکر و قدردانی کرد و اظهارداشت: بسیج وبه طور خاص بسیج دانش آموزی و فرهنگیان به عنوان نهادی انقلابی و مکتبی این ظرفیت راخواهند داشت با همکاری آموزش وپرورش در راستای ارتقاءسطح علمی و تربیت وآموزش ، فضایی پر نشاط وسالم را فراهم آورند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: روحیه بسیجی روحیه ای خط شکن است ودانشمندان ما بااین انگیزه وروحیه توانستند در زمینه های مختلف علمی و... گام هایی اساسی بردارند که این موجب عزت وافتخار برای ایران اسلامی خواهد بود.

انتهای پیام/

 

 

 

 

ارسال نظرات