دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان:

شهدا به بزرگترین معروف پاسخ مثبت دادند

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان سیستان و بلوچستان گفت: شهدا با حضور در صحنه های جنگ و دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی بزرگترین معروف را انجام داده اند.
کد خبر: ۹۰۵۶۰۴۳
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲


به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سرهنگ پاسدار محسن اکبری، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان سیستان و بلوچستان در جلسه شورای معاونین ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان که در سالن جلسات سازمان قضایینیروهای مسلح استان در شهرستان زاهدان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای امر به معروف و نهی از منکر گفت: شهدا با حضور در صحنه های جنگ و دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی بزرگترین معروف را انجام داده اند.

وی دیدار از خانواده شهدای امر به معروف و نهی از منکر استان و غبار روبی مزارشهدای دفاع مقدس را از ویژه برنامه های اجرایی در طول هفته امر به معروف و نهی از منکر استان برشمرد و افزود: انجام مصاحبه با مسئولین معاونتهای ستاد، برگزاری جلسه ستاد امر به معروف با استاندار استان، برگزاری همایش اصناف و بازاریان، برگزاری همایش بانوان عاشورایی، تجلیل از فعالان امر به معروف ونهی از منکر، شرکت در نماز جمعه و برپایی ایستگاههای صلواتی را از اهم برنامه های در دست اجرای ستاد در این هفته عنوان کرد.

همچنین امیرمرتضی تمیزی، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان  هم در این جلسه گفت: امر به معروف و نهی از منکر یکی از محورهای تاثیرگزار در پیگیری، مدیریت و اداره جامعه اسلامی است، که اگر این دو فریضه با مکانیزه هایی که اسلام در نظر دارد اجرا شود جامعه مکانیزه خواهد شد.

وی با اشاره به این مطلب که امر به معروف و نهی از منکر مقوله چند وجهی است و تک بعدی نمی باشد، افزود: در تمام حوزه ها این دو امر مهم و الهی کاربرد دارد و همه افراد جامعه در سطوح های مختلف باید به وظیفه همگانی خود در راستای فرهنگ سازی و نهادینه کردن این دو مهم اهتمام ورزند.

تمیزی بیان کرد: همه مسلمانان که پیرو مکتب اسلام و خیرخواه جامعه اند این موضوع را سر لوحه کار خود قرار دهند و  مسئولین و افرادی که قدرت در دست دارند باید رفتار مردم را مطابق با آموزه های دینی تغییر دهند و در این راستا با جامعه نگری به این مقوله بپردازند.

این مسئول ادامه داد: این مهم دغدغه رهبری(مدظله) است و باید با ارائه  راهکارهایی مناسب به رفع  موانع موجود پرداخت و در جهت نهادینه سازی این فرهنگ مهم گام برداشت.

وی اظهار  اشت: اجرای معروفات و نهی از منکرات به سود همه افراد به ویژه مردم است و یکی از ارگانهایی که در این راستا عملکرد خوبی داشته و خوب فعالیت دارد نیروهای نظامی هستند.
ارسال نظرات