امیر سرتیپ پوردستان گفت: شهدا متعلق به همه مردم و ملت ایران هستند.
کد خبر: ۹۰۵۶۰۳۴
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، شب گذشته اجلاسیه شهدای 8 سال دفاع مقدس «ماهدشت» استان البرز با حضور امیر سرتیپ «احمدرضا پوردستان»، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان ماهدشت برگزار شد و از خانواده شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

اولین اجلاسیه شهدا والامقام ماهدشت کرج برگزار شد

امیر پوردستان گفت:شهدا همان قهرمانانی هستند که هم در دنیا به ما درس انسانیت و معنویت و ایثار آموختند و و هم در آخرت بخاطر داشتن جایگاه بزرگ شهید از محبوبیت خاصی نزد خداوند متعال برخوردار خواهند بود.

 وی افزود: نشان افتخار شهدا همان ایثار و از خود گذشتگی است که باعث شد مدال افتخار شهادت را بر گردن این خوبان خداوند بیاویزند و حرکت کردن در مسیر شهدا نیاز به اخلاص عمل و ایمان و تقوا دارد.

وی برگزاری یادواره شهدا را بهترین وسیله برای پیوند بین نسل امروز و دیروز جبهه و جنگ خواند و افزود : با برگزاری این چنین یادواره هایی میتوان پیوند عمیقی بین نسل امروز و دیروز ایجاد کرد تا جوانان و نوجوانان بدانند که روزگاری چه پهلوانان بزرگی در بین ما بوده اند و قهرمانانه رفتند.

لازم به ذکر است، در این مراسم پیشکسوتان جنگ تحمیلی برخی از خاطرات سلحشوری‌ها و شجاعت رزمندگان در طول 8 سال دفاع مقدس را بیان کردند.

در حاشیه این اجلاسیه غرفه‌های محصولات فرهنگی، کتاب، نقاشی کودکان و پوشاک حجاب بانوان برپا شده بود.

 

 

خبرنگار بسیجی:سیدآبادی

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها