خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین:

مساجد نماد وحدت و اتحاد جامعه اسلامی است

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین گفت: خدمت به مساجد ذخیره قیامت برای انسان است و در خدمت مسجد بودن و کمک به حضور پررنگ مردم در مساجد سبب سعادت دنیوی و اخروی می شود.
کد خبر: ۹۰۵۶۰۲۵
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مهدی صادق پور فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین در مراسم تجلیل از برترین های مساجد که در شهر اقبالیه برگزار شد، با اشاره به جایگاه مساجد در دین اسلام گفت: مساجد در گذشته تا به حال محلی برای عبادت خداوند متعال، حل مشکلات مردم و مکانی برای تجمع مسلمانان و مقابله با توطئه های دشمنان بوده است.
وی خاطرنشان کرد: مساجد نماد وحدت و اتحاد جامعه اسلامی است و دشمنان سعی دارند با ضربه زدن به مسجد و کمرنگ کردن نقش آن در وحدت و تلاش برای کم شدن مردم، بین مسلمانان تفرقه و اختلاف بیندازند.
صادق پور ضمن اعلام این که برنامه دشمن خالی کردن مسجد از جوانان است، لزوم فعالیت جدی مجاهدانه همراه با بصیرت را در این جنگ نرم ضروری دانست و تصریح کرد: باید از همه پتانسیل های مسجد که خواستگاه تمام ظرفیت های دین می باشد استفاده کرد.
این مسوول گفت: مساجد بایستی پایگاه اجتماعی و محلی برای برطرف ساختن مشکلات جامعه و مردم باشد.
فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد ع قزوین اظهار داشت: هدف از برگزاری این مراسم، تبیین نقش و جایگاه مسجد در جهان اسلام، پاسخ به هجمه‌های دشمن علیه مسجد، توجه هرچه بیشتر به نقش مسجد در مسائل تقریبی و وحدت جهان اسلام، معرفی مسجد به عنوان قلب تپنده حیات جامعه اسلامی و منشأ حرکات اجتماعی، شناسایی مساجدی که ارکان آنها با هم هماهنگی و هم‌افزایی دارند و نقش آفرینی مسجد در همه عرصه‌ها خصوصاً نقش مسجد در ترویج فرهنگ محلات می باشد.
وی یاد آور شد: خدمت به مساجد ذخیره قیامت برای انسان است و در خدمت مسجد بودن و کمک به حضور پررنگ مردم در مساجد سبب سعادت دنیوی و اخروی می شود.
در این مراسم که به مناسبت روز جهانی مساجد برگزار شد، از مساجد، هیات امناهای و فرماندهان پایگاه های بسیج مساجد برتر شهرستان قزوین با اهدای لوح تقدیر و جوایزی تجلیل و قدردانی شد.
4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار