خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین گفت: اینکه هرسال این هفته را گرامی می داریم به این دلیل است که زنده نگه داشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان زنده نگه داشتن انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۰۵۶۰۱۷
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس نشست خبری با حضور سرهنگ داود بهرامی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) در سالن جلسات سپاه امام حسن برگزار شد.
سرهنگ بهرامی بیان کرد: هرساله یاد و خاطره شهدا را در مقابل استکبار جهانی گرامی می داریم سالروز را چرا که یادمان باشد دشمن و استکبار جعانی هرگز دست از سر ما بر نمی دارد. اگر دفاع مقدس ذا فراموش کنیم هویت خودمان و کیانی را که به شهادت رسیدن از یاد می بریم.
وی ادامه داد: جنگ به پایان نرسیده و دشمن جنگ اقتصادی را علیه ما شروع کرده است، باید بدانیم که با دست خالی در مقابل دشمن ایستاده ایم. در آن دوره دفاع مقدس سلاح کافی برای مقابله نداشتیم اما انچه باعث شد در مقابل دشمن ایستادگی کنیم رهبری پیامبرگونه امام، وحدت مردم و توکل به خدا بود.
بهرامی ابراز کرد: اگر ما تمام توان خودمان را در مقابل دشمن صرف کنیم و تلاش کنیم باز هم موفق خواهیم شد باید از دفاع مقدس درس ایستادگی بگیریم.
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین تصریح کرد: اینکه هرسال این هفته را گرامی می داریم به این دلیل است که زنده نگه داشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان زنده نگه داشتن انقلاب اسلامی است. در آن دوران حمایت های مردمی و توکل بخدا موج میزد که موجب افرایش انگیزه رزمندگان می شد.
وی با بیان این مطلب که امسال نیز این هفته با برنامه های مختلفی آغاز می شود از مهمترین برنامه ها با عنوان: رژه نیروهای مسلح در ۳۱ شهریورماه، دیدار با ائمه جمعه و غبارروبی مزار شهدا ، نشست های بصیرتی در مدارس و شرکتها، اعزام زائر به اردو های راهیان نور در مناطق جنگی در قشر دانش آموز،چرا که لازم است دانش آموزان با وقایع دفاع مقدس آشنا شوند، زنگ مقاومت و شجاعت و صلابت نیروهای مسلح ، برنامه های متنوع در روز بازگشایی مدارس و دانشگاه ها یاد کرد.
بهرامی در پایان مطرح کرد: ناحیه امام حسن برای هفته دفاع مقدس بیش از 200 عنوان برنامه در نظر گرفته است که یکی از مهمترین آنها تجمع بیست هزار نفری بسیجیان می باشد.
1010/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها