فرمانده سپاه انصار المهدی استان زنجان در همایش طلایه‌داران تبلیغ زنجان با اشاره به اینکه هم روحانیون را در خط مقدم انقلاب معرفی کرد ، گفت:وظیفه و نقش روحانیون، تبیین اقتدارو ودستاوردهای انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۰۵۶۰۰۸
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان؛ سردار جهانبخش کرمی با بیان اینکه مبارزه در دو جبهه باطل و حق از آفرینش انسان تا پیامبر خاتم و از آن پس تا عاشورا و سپس انقلاب اسلامی و تا به امروز ادامه داشته است اظهار داشت: دشمنان نظام همواره با به راه انداختن جنگ‌های مختلف از قبل از پیروزی انقلاب تا به امروز که چهار دهه از آن سپری می‌شود، سعی در ملتهب کردن و سپس براندازی نظام داشته‌اند.

وی افزود: دهه نخست پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان با به راه انداختن جنگ نظامی به سرکردگی صدام حسین به نبرد با انقلاب برآمدند که با جانفشانی رزمندگان اسلام و ملت همیشه در صحنه شکست خوردند .

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان در ادامه خاطرنشان کرد: آمریکا در جبهه مقاومت و در برابر اراده الهی و بسیج مردمی در منطقه شکست خورد، به‌ طوری‌ که با شکل‌گیری همگانی بسیج در  کشورهای منطقه از جمله بغداد، سوریه و یمن شکست خوردند .

سردارکرمی با اشاره به روند تقابل 40 ساله استکبار با انقلاب خاطرنشان کرد: امروز دشمن با حربه نفوذ به دنبال جدا کردن اسلام قرآن وفرهنگ ایرانی از این انقلاب است.

وی با بیان اینکه دشمن با چهار دهه نبرد تمام‌عیار نتوانست بر ملت ایران فایق آید، ابراز داشت :امروزه  دشمن جایگاه روحانیت ارزش‌های اسلامی و انقلابی، اعتقادات جوانان را مورد هدف قرار داده است و خواهان ایجاد فتنه داخلی و به راه انداختن جنگ روانی است.

فرمانده سپاه انصار المهدی استان زنجان تصریح افزود: دشمن در جنگ اقتصادی با جمع‌آوری نخبگان خود به میدان آمده‌ است که متاسفانه‌ عده‌ای در داخل کشور با احتکار کالا و ایجاد نابسامانی در بازار اقتصادی در حال دامن‌ زدن به این جنگ هستند .

سردارکرمی با اشاره به اینکه دشمن وحدت ملی را هدف قرار داده است و یکی از پروژه‌‌های آنان ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی است تصریح کرد : مبلغین باید در ایام محرم نسبت به این مسئله هوشیار باشند تا این نقشه نیز خنثی شود .

وی باتوجه به اینکه آمریکا و صهیونیست در راس استکبار جهانی قرار دارند،عنوان کرد:  استفاده از فضای مجازی علیه نظام و هدف قرار دادن ایمان و  اعتقادات جوانان، ایجاد و یاس و ناامیدی در جامعه و فاصله انداختن بین مردم و مسئولان، نقشه‌های جدید دشمن است که باید هوشیار و آگاه باشیم .

ارسال نظرات