خبرهای داغ:
ترامپ تهدید می کند که بصره را به آتش خواهیم کشید و نماینده ترامپ این پیغام را به عراقی ها می دهد. حیدرالعبادی هم در تقابل با جمهوری اسلامی به دنبال رضایت آمریکا بود تا بتواند مراودات تجاری را انجام دهد.
کد خبر: ۹۰۵۶۰۰۷
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳

خبرگزاری بسیج قزوین: سنجق در ۶۵کیلومتری عمق خاک کردستان عراق هدف ۷فروند موشک قرار گرفت. تروریست ها با دریافت اولین پاسخ کوبنده ایران متوجه شدند برای تعقیب آنها نیاز به گسیل نیرو نیست.
توان موشکی نیروی هوافضای سپاه پاسداران همان که مرحوم هاشمی رفسنجانی گفت: دوره موشک تمام شدهاست.
ترامپ تهدید می کند که بصره را به آتش خواهیم کشید و نماینده ترامپ این پیغام را به عراقی ها می دهد. حیدرالعبادی هم در تقابل با جمهوری اسلامی به دنبال رضایت آمریکا بود تا بتواند مراودات تجاری را انجام دهد.
در مشهد موج تشدید اذهان شروع و ایجاد تنش و اختلاف توسط رسانه های معاند دامن زده شد.
بصره بزرگترین بندر استژیک و شهرهای فراق است که با جمعیت فراوان شیعه نقطه اشتراکی بین ایران و عراق می باشد.
نا امن کردن بصره سبب انتشار موج نا امنی را به داخل ایران سبب می شود تا زمینه کشاندن جنگ به عمق خاک ایران فراهم شود.
نیروهای تروریست کردستان هم از مرز های غرب و شمال غربی وارد خاک ایران شده و با فاز مسلحانه اقدام می کنند.
علت انجام فاز مسلحانه در غرب و شمال غرب جدای از مسایل تجزیه طلبانه موانع طبیعی،کوهستان،رودخانه ها و کوه های برفی می باشد و می تواند یک جنگ فرسایشی تمام عیار را علیه ایران به راه بیندازند و زمینه ساز نا امنی پایدار خواهد شد.
سپاه پاسداران با تشخیص درست و حمله موشکی فاز نظامی تروریست ها را هدف قرار داد و تا بازسازی آنها چند ماهی طول خواهد کشید و در این مدت نیز باید وارد فاز جنگ عملیاتی و حذف هسته های باقی مانده شود همانطور که با حذف قاسملو تا سالها نتوانستند خود را بازیابی کنند.
بازتاب بین المللی حملات موشکی سپاه پاسداران به مقر تروریست ها بسیار جالب و قابل توجه می باشد، از جمله حذف برنامه موشکی ایران در قالب برجام متعدد امکان پذیر نیست و می تواند امنیت ملی ایران را به خطر بیندازد.
اگر موشک های ایران واگذار می شد برای نابودی مقر تروریست ها نیازمند یک جنگ تمام عیار بین ایران و اقلیم کردستان بود که پیامد های فاجعه باری به همراه داشت.
در نگاه بعدی جامعه جهانی به خوبی دریافت، اقتدار موشکی ایران که حصار سبزی را برای امنیت کشور به وجود آورده است با هیچ فرمول دیگری جایگزین نخواهد شد.
اصرار آمریکا برای نابودی توان موشکی ایران به خاطر حفظ تروریست ها و اسراییل می باشد تا ایران نتواند به عنوان یک کشور مقتدر مانور نظامی فرهنگی و سیاسی خویش را به جهان صادر کند.
پیچیده ترین سناریوهای دنیا برای مواجهه با ایران طراحی شده اما سیلی موشکی ایران کشورهای متخاصم را در بیان مواضع محتاط تر کرده تا از تقابل مستقیم با ایران دوری کنند.
1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها