مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی قرآن را شفاعت‌کننده انسان‌ و بهترین منبع برای برخورد با شبهات و انحرافات دانست.
کد خبر: ۹۰۵۵۹۸۴
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام محمدولی رضوی‌راد مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی در اختتامیه مرحله نیمه نهایی سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن برادران سپاه روح‌الله با اشاره به اینکه پیش از انقلاب خبری از برنامه‌های قرآنی نبود، گفت: پیش از انقلاب به ما طعنه می‌زدند که ایرانی‌ها قاری و حافظ ندارند ولی امروز ایران اسلامی مفتخر به هزاران حافظ و قاری برجسته قرآن است.

وی با تاکید بر اینکه  قرآن باید همیشه در موضع‌گیری‌های ما الهام بخش باشد، افزود: دبیات و فرهنگ ما باید در هر مقطعی قرآنی باشد، امروز هم که در یک جنگ تمام عیار اقتصادی هستیم می‌بایست استدلال و یافتن چراغ راه از قرآن را داشته باشیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی قرآن را شفاعت‌کننده انسان‌ و بهترین منبع برای برخورد با شبهات و انحرافات دانست و تصریح کرد: هرگاه در امور و کارها شبهاتی پیش آمد، باید به دستور پیامبر اسلام(ص) به قرآن تکیه کنیم که این کتاب آسمانی راه را به ما نشان می‌دهد.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد مسابقات قرآن را فرصتی برای رونق و ترویج آموزش معارف قرآن عنوان کرد و گفت: قرآن با نشان دادن راه صحیح موجب تقویت معنوی انسان و جلوگیری از آسیب‌پذیری او  می‌شود.

وی با اشاره به اینکه چراغ قرآن در سایه تمسک به اهل بیت (ع) روشن و فروزان است، خاطرنشان کرد:  این کتاب الهی تنها برای مسلمانان نیست بلکه خداوند در معرفی قرآن می فرماید که این کتاب برای هدایت متقین نازل شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات