مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی خبر داد
مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی گفت: مردم خیر و نیکوکار استان مرکزی بیش از 7 میلیارد و 800 میلیون ریال نذورات قربانی خود را به نیازمندان تحت حمایت اهداء کرده‌اند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته 80 درصد رشد داشته است.
کد خبر: ۹۰۵۵۹۷۵
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ قنبر موسی‌نژاد مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه در عید قربان مردم استان با مراجعه به 110 پایگاه و 36 مرکز نیکوکاری نذورات خود را برای کمک به نیازمندان در اختیار کمیته امداد قرار دادند، گفت: مردم خیر و نیکوکار استان مرکزی 780 میلیون تومان نذورات قربانی خود را به نیازمندان تحت حمایت اهداء کردند.

وی افزود: نذورات اهدایی مردم در عید قربان سال گذشته  430 میلیون تومان بوده  که در سال جاری به نسبت گذشته رشد خوبی داشته است.

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های کمیته امداد در جهت محرومیت زدایی، کمک به نیازمندان و فراهم ساختن شرایط  مطلوب به منظور دریافت نذورات مردمی است، بیان کرد: مردم نوع دوست استان همچنین می توانند با شماره‌گیری *8877*086# نسبت به ادای فریضه نذر و قربانی خود اقدام کنند.

موسی‌نژاد در پایان ضمن تشکر از مردم خیر استان با اشاره به اینکه کمیته امداد با همکاری ائمه جماعات، هیات امنای مساجد و معتمدان محلات، نذورات مردمی را بین نیازمندان واقعی توزیع می کند، گفت: تمامی نذورات مردم در عید سعید قربان در کوتاه ترین زمان بین نیازمندان توزیع شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات