رزمایش اقتدار عاشورایان با حضور بسیجیان قشم، خانواده شهدا، مسوولان دولتی و حوزه ناحیه مقاومت این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۵۵۹۷۳
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان،  همزمان با سراسر کشور بسیجیان پر شور و شعور جزیره قشم در دل خلیج همیشه فارس با برپایی رزمایش اقتدار عاشورایی به دشمن فهماندند که توطئه های آنان برای ایجاد اختلاف بین ملت ایران غیر ممکن است.

بسیجیان قشمی مسافت پنج کیلومتری بین امام زاده مظفر قشم تا روستای طولا را پیاده روی کردند و فریادهای محکم خود علیه استکبار را به خلیج همیشه فارس سپردند تا صدای آنان را به گوش های مستکبران و بدخواهان این مرز و بوم برساند.
همزمان با این رزمایش بسیجیان جهادگر در سراسر شهرستان مشغول خدمات رسانی در عرصه های مختلف سازندگی و پزشکی به مردم هستند.

** بسیجیان اجازه تعدی به دشمن نمی دهند
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم در این رزمایش گفت: بسیجیان بار دیگر اثبات کردند که همواره در صحنه و گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند و آماده اند تا هر گونه همکاری با مسوولان را به عمل آورند.
رحمت الله دهقانی افزود: رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی نماد شور مردم و مسوولان است.
وی تاکید کرد: بسیجیان خلیج فارس به دشمنان اجازه نمی دهند که به این مرز و بوم گمان بد ببرند.

** مردم توطئه های 40 ساله دشمن را نقش بر آب می کنند
فرماندار شهرستان قشم نیز در این رزمایش گفت: دشمن در این 40 سال به دنبال از بین بردن وحدت و فاصله انداختن بین مردم و مسوولان هستند تا انقلابی که امید آزاده خواهان جهان است را زمین گیر کند.
علیرضا نصری افزود: مردم و به ویژه بسیجیان با حضور در صحنه همه توطئه های دشمن را خنثی می کنند.
وی ادامه داد: اگر دشمن گمان می کند با جنگ اقتصادی می تواند مردم را دلسرد کند و با رسوخ در صفوف مردم به اهداف شوم خود برسد اما با حضور مردم و بسیجان که نشانگر وحدت مردم است، مایوس می شود.
فرماندار قشم تصریح کرد: ملت ایران این انقلاب را با تمسک به دین اسلام و توسل به اهل بیت(ع) به ثمر رسانده و هزاران جوان و نوجوان با خون خود این درخت را آبیاری مرده است و امروز نیز گوش به فرمان مقام معظم رهبری راه خود را ادامه می دهند.
شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هرمز، هنگام و لارک با حدود یکهزار و 628 کیلومتر مربع وسعت و 150 هزار نفر جمعیت در جنوب استان هرمزگان قرار دارد.

ارسال نظرات