در راستای محرومیت زدایی از روستاهای 14 محله زرندیه صورت گرفت:
مسئول گروه جهادی جبهه منتظران خورشید گفت: 29 سبد جهیزیه‌ به ارزش ۱۰ میلیون تومان شامل یخچال فریزر، اجاق گاز، فرش، ماشین لباسشویی، جاروبرقی ، اتوبخار، روفرشی، پشتی، پتو و سرویس آشپزخانه است که به هر زوج داده شد.
کد خبر: ۹۰۵۵۹۳۵
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از زرندیه؛قرارگاه محرومیت زدایی سپاه و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) ، همزمان با ایام آخر ماه مبارک ذی الحجه و روز مباهله رسول مکرم اسلام ، بیش از 29 سبد جهیزیه را که از کالاهای با کیفیت ایرانی تشکیل داده شده بود را در بین نیازمندان و محرومان روستای خرم آباد لقو از روستاهای 14 محله شهرستان زرندیه توزیع کردند.

مسئول گروه جهادی جبهه منتظران خورشید گفت : 48 جهیزیه از مجموع 2 هزار دست جهیزیه اهدایی مقام معظم رهبری به زوج های جوان بی بضاعت یا کم بضاعت  به همت جبهه جهادی منتظران خورشید و بنیاد برکت احسان توزیع شد.

احمدی افزود:  از این تعداد 29 جهیزیه  مربوط به 14 محله روستاهای عشایری بخش 4 مرکزی شهرستان زرندیه و تعدای دیگر ی نیز از این جهیزیه ها مربوط به شهرهای زرندیه است که تقدیم نوعروسان  شد که انشا الله که زندگی خودشان را آغاز بکنند.

اسماعیل احمدی با بیان اینکه کمک به محرومان اقدام پسندیده‌ای است که می‌توان آن را برای کشور و مسئولین الگو کرد ؛ یادآور شد: به نیت 14 معصوم 14 کالا از کالاهای با کیفیت ایرانی تقدیم شد که هم کارگر های ایرانی مشغول شدند و هم زوج های جوان ایرانی مشغول زندگی خودشان شدند .

احمدی افزود: این جهیزیه‌ها به ارزش ۱۰ میلیون تومان شامل یخچال فریزر، اجاق گاز، فرش، ماشین لباسشویی، جاروبرقی ، اتوبخار، روفرشی، پشتی، پتو و سرویس آشپزخانه است که به هر زوج داده شد.

وی در پایان از خدمت رسانی  گروه منتظران خورشید در مناطق محروم سیستان و بلوچستان و خوزستان در ایام ماه مبارک ربیع الاول خبر داد. 

توزیع بیش از 20 سبد جهیزیه بین محرومانتوزیع بیش از 20 سبد جهیزیه بین محرومانتوزیع بیش از 20 سبد جهیزیه بین محرومان

ارسال نظرات